Romantisk spanske setninger

...En rose av andre navn ville lukte så søtt ... ~ William Shakespeare
Når jeg tenker på romantikk, gjør ingenting mitt hjerte flagre mer enn å høre noen romantiske spansk setninger. Regnes som en av de mest eksotiske språk i verden, er spansk full av liv og røre. Grunnen til at kan være fordi språket har noe å gjør med det latinske opprinnelse. Som er grunnen, mennesker over hele verden har en fascinasjon for språk og vil lære å snakke det. Hvis ikke hele spanske språket til kjernen, men i hvert fall noen romantiske spansk setninger å sjarmere sine kjærester. Hvis du ønsker å legge til litt krydder i kjærlighetslivet eller hoppe starte den, for den saks skyld, her er en liste over de mest romantiske spansk setninger som vil hjelpe gnister fly. Les mer på spansk elsker sitater.
Mest romantiske spansk setninger
Kanskje du har begynte å lære å snakke spansk, eller kanskje du bare ønsker å vite hva er noen av de romantiske ord eller setninger. Følgende liste viser deg hvor enkelt det er å lære, å forstå, og snakker vakker spansk setninger for den rette. Les mer om hvordan du kan si jeg elsker deg på spansk.
Engelsk PhraseSpanish oversettelse; LoveEl amor, My dearCariño; Mine heavenMi cielo; Min loveMi amor; Min heartMi Corazón, A kissUn Beso; A hugUn abrazo, jeg elsker youTe AMO; SweetheartAmado / Amante; BeautifulBella, Kiss meBésame, Hug meAbrázame, trenger jeg youTe necesito, jeg ønsker youTe Deseo, savner jeg youTe echo de menos, jeg kommer til å savne youTe voy en echar de menos, jeg vil være drømmer om youVoy en sonar contigo, du lukter goodHueles rico, jeg er tiltrukket av youMe gustes; True loveAmor verdadero; Du er spectacularEres espectacular; Du er divineEres Divina, Love først sightFlechazo, jeg elsker youTe adoro; Du er veldig sexyEres muy sexy; Take (veldig bra) vare på yourselfCuidate mucho, liker jeg deg (tiltrukket) Me gustes ett mi ; Du er vakker (vakker) Eres guapa (Guapo) Du er veldig pen / lovelyEres muy linda, Du har en vakker smileTu Sonrisa es bonita, jeg er gal etter youEstoy loco por ti, gjør du meg passionateMe apasiones, du fortrylle meMe encantes ; Du kjører meg crazyMe vuelves loco, jeg har tenkt på youHe Estado pensando no ti, jeg tenker på deg hele timePienso no ti tod El Tiempo, jeg kan bare tenke på youSólo puedo pensar no ti; Vil du være min kjæreste (kjæresten)?¿Quieres ser mi Novio (Novia)?, Jeg er veldig heldig å vite youSoy muy afortunado (a) de conocerte; Siden jeg møtte deg jeg ikke gjør noe annet enn tenke på youDesde que te conocí ingen hago nada Más que pensar no ti, Du har den peneste øynene i worldTienes los Ojos Más makrellfisk del mundo, Du har en veldig vakker smileTienes una Sonrisa muy Hermosa, Du er den mest fantastiske personen i worldEres la persona Más maravillosa del mundo, jeg elsker å vite at du er med meMe encanta sabel que estás conmigo, jeg elske din softnessTu ternura meg encanta; Hver time som går med deg virker som en secondCada hora que paso contigo meg parece un segundo; Et smil av deg gjør meg umåtelig happyUna Sonrisa tuya meg hare inmensamente feliz, jeg kan ikke vente å se youNo puedo esperar ett Verte; En veldig pen / varmt girlMamacita rica; En meget pen / varmt boyPapacito rico, jeg elsker deg mer enn i går, men mindre enn tomorrowCada día te quiero Más que Ayer y menos que mañana, gi meg en kissDar mi un Beso; å bli forelsket i withEnamorarse, du er kjærligheten i mitt lifeEres el amor de mi vida; Du er veldig prettyEres muy linda, Du er så vakker som en flowerEres tan linda como una flor, jeg er håpløst forelsket youEstoy desesperadamente enamorado de ti, jeg tenker alltid på youPienso en ti Siempre, gjør du meg happyMe haces feliz, jeg kan ikke leve uten youNo puedo Vivir synd ti; Min første loveMi primer amor, jeg vil være med deg foreverQuiero estar contigo para Siempre; Uten din elsker verden betyr ikke en thingSin tu amor la vida ingen vale la Pena, jeg elsket deg fra det øyeblikket jeg først la øynene på youTe ame desde el Momento no que puse mis Ojos no ti, jeg elsker deg fra bunnen av mitt heartTe AMO desde el Fondo de mi Corazón, Vil du gifte deg med meg?¿Te casarás conmigo?, Jeg elsker deg av hele mitt soulTe quiero con Toda mi alma, jeg vil være drømmer om youVoy en sonar contigo; Skal vi danse?¿Bailamos?; Du er min princessTu Eres mi Princesa, du er min princeTu Eres mi Príncipe, jeg lukker øynene, og jeg tro at du er nær meCierro mis Ojos y te imagino junto en mi
Sjekk ut forskjellige måter å si hva som er i ditt hjerte her:; Romantisk måter å si Jeg elsker deg; Hvordan Si Jeg elsker deg på flere språk, enten du bruker disse romantiske spansk setninger å forføre din kone / mann, kjæreste, eller en potensiell noen, sier det med hele ditt hjerte og ærlighet. Kjærlighet er noe som ikke bør brukes eller manipulert, det kommer fra hjertet, som er ren.