Bamboo Møbler og Fekting

Lukk øynene og se for seg et hus som ligger i fjellet og omgitt av trær med røyk som kommer fra høye skorsteiner, som du gjør dette sette føttene fram og ta et steg mot inngangen. Åpne døren og slår på lyset og så se deg rundt i rommet og fest øynene på den fleksible og lette møbler, en ny trend som er å plukke opp i møbelmarkedet. Egentlig vil jeg si at bambus har alltid vært brukt til å lage produkter, det er bare det at dette materialet blir eksponeringen litt senere enn andre materialer, men bedre sent da aldri!
Bamboo
Bambus er faktisk en gress som tar ett år å nå en full høyde, som kan være så høyt som 30 til 40 fot. Bamboo herder da og modnes for de neste fire til sju år før den er klar til å høstes og brukes til å lage bambus persienner, skjermer, gardiner, gjerder og møbler.
Hvorfor skal jeg bruke bambus møbler?
Når det gjelder å skrive om noe som er nært knyttet til hjemmet jeg kunne gå videre og videre, men jeg vet jeg har mine begrensninger også, så her vil jeg konsentrere meg om begrunnet hvorfor velger denne øko-vennlig møbler er et godt valg . ; Utgangspunktet bambus er en sterk og tøff materiale som motstår svinn og hevelse. ; Bambus møbler er velsignet med en delikat korn som gir den en stil i seg selv. , Det tredje er bambus bra for miljøet hvert som det vokser raskt og kan høstes om og om igjen. , Hva er stiler av bambus møbler tilgjengelig i markedet?
Bambus møbler er av to stiler, den første man vil se bra ut rundt et basseng eller i en tropisk temarom. Den andre stilen av bambus møbler er gjort gjennom en prosess med å kutte strimler av bambus, koke dem for å gjøre dem motstandsdyktige mot mugg og bugs, og deretter lime strimler sammen. Etter at de er klistret sammen kant i kant, er panelene presses sammen for å lage en multi-lag som ligner tre, kan dette bli formet til noen form for møbler. Denne type bambus møbler ligner hardtre møbler og kommer i både lyse og mørke nyanser og utførelser.
Forkullede er begrepet som faktisk brukes for et stykke som har vært oppvarmet i lang tid for å gjøre bambus mørkere. Bamboo møbler som har blitt forkullet og laminert vil vise seg svært sterke og holdbare.
Hva gjør bambus utvalg av møbler inkluderer?
Utvalget av bambus møbler inkluderer:; Senger, Kommode, arbeidsstasjoner, Pulter, tabeller, Krakk, Rockers, Stoler, Loveseats, sofaer, Kjøkken skap; baderomsskap
Hvordan tar jeg vare på mine bambus møbler?
Å ta vare på bambusmøbler alt du trenger å gjøre er å rengjøre den regelmessig med et mildt rengjøringsmiddel som er designet for tremøbler med en myk klut. For å unngå flekker og / eller vann merker, rydde opp søl umiddelbart med en myk klut.
Hvor kan jeg bruke bambus gjerde?
Bambus gjerde er en utmerket måte å skape et privatliv gjerde. Dette gjerdet kan brukes til å holde folk fra kikket inn i din hage, og også gir en sikker omkrets av eiendommen. ; Dette gjerdet har en annen fordel også, det kan brukes som en hage gjerde for å legge til et snev av klasse.
Bamboo Fekting - Hvor kan jeg kjøpe den?
Ser ikke lenger enn Oppussing butikker, vil disse butikkene har bambus leverandører som også leverer som du vil kreve for å sette opp bambus gjerdet og vedlikeholde det.
Hvordan tar jeg vare på mine bambusgjerder?
Det anbefales å behandle bambus gjerder med et tynt lag med UV-bestandig beis for å hindre forfall og forvitring.