Funny Pick Up Lines for Girls

Det er et bevist faktum at plukke opp linjene fungerer. Så, hvis du har vært på utkikk etter noen plukke opp linjer som fungerer, ikke lete lenger. Vi kvinner er iboende sjenert eller de som ikke, er likegyldige. Men for de gangene vi faktisk får svake i våre knær, men samles mot å gjøre et trekk, befinner vi oss på et helt tap av ord. Så, her en samling plukke opp linjer å bruke igjen folkens, som vil tjener som svar til de pinlige øyeblikkene. Les videre for noen morsomme plukke opp linjer for jenter.
Funny Pick Up Lines for jenter å bruke på Guys;
Unnskyld meg, men jeg er ny i byen, kan jeg få veibeskrivelse til plassen din? , Jeg har hørt sex er en killer. Vil å dø lykkelig? ; Er jeg søt nok ennå? Eller trenger du mer å drikke? ; Du vet hva som ville se bra ut på deg? Meg ; Kan jeg leste din T skjorten i Brail? ; Har du et kart? Fordi Jeg får stadig mistet i øynene. ; Unnskyld meg, men jeg tror det er på tide vi møttes. ; Hvis jeg snur en mynt, hva synes du er min sjansene for å få et hode? ; Hei, vil du hjelpe meg å finne min tapte valp? Jeg tror han gikk inn i denne billige hotellrommet over gaten. ; Liker du puslespill? La oss gå til rommet mitt og sette våre stykker sammen. ; Jeg vet jeg ikke en dagligvarebutikk element men jeg kan fortelle når du sjekker meg ut. ; Var du arrestert tidligere? Det's være mĺ ulovlige å se at god. ; Er navnet Gillette? Fordi du er den beste en mann kan få! ; Tror du i hinsidige? Vel, da jeg antar du vet hva jeg her etter. ; Kroppen består av 90% vann, og jeg er tørst. ; Baby, må du være trett fordi du har kjørt gjennom hodet mine all natten! ; Det er en fin skjorte. Kan jeg snakke deg ut av det? ; Hvis du var en ny sandwich på McDonalds, ville du bli kalt McHandsome. ; Du vil gjør. ; Damn, jeg er glad jeg ikke er blind! ; Hvis jeg fortalte deg, hadde du en fantastisk kropp, ville du holde det mot meg? ; Liker du bananer eller blåbær? Hvorfor det? Jeg vil vite hva slags pannekaker å gjøre i morgenen. ; Du må være tryllekunstner, fordi hver gang jeg ser på deg, forsvinner alle andre. ; Hvis du var et medikament, ville jeg overdose! ; Jeg ikke taler i tunger, men jeg kyss som måten. ; Visste sola komme opp eller gjorde du bare smile til meg? ; Vil du leser min håndflate? [Jeg ser ikke noe.] Jeg forventet ikke du, fordi kjærlighet er blind. ; Har du noe imot at vi deler denne førerhuset til huset mitt? ; Du hadde bedre ringe brannmenn på forhånd, årsak når du er ferdig med meg, vi være på brann! ; La oss gjøre som skyllemiddel og Snuggle! , Jeg mistet min bamse, kan jeg sove med deg? , Nice bukser. Kan jeg teste glidelåsen? , Er det en flyplass nærheten eller er det bare mitt hjerte ta av?! ; Hva med en bursdag kyss? Er det virkelig bursdagen din? Nei, men hva med en kyss likevel? , Jeg er ikke full, jeg er bare beruset av deg. ; Har du en bandasje? Jeg skade min kneet da jeg ble forelsket i deg. ; Vil du få litt luft? Du tok pusten fra meg! ; Les mer på:; Pick Up Lines for Girls; Pick Up Lines for Guys; Funny plukke opp linjer for jenter å si er flotte samtale startere. Dommer stemningen i fyren før bruker disse morsomme plukke opp linjer for jenter å komme gutter. Disse linjene er best brukt å bli kjent noen og når brukes i god humor. Ha det gøy jenter!