Pick Up Lines som er Funny

Plukk opp linjene er bare samtale startere som bidrar til å starte en samtale med en fremmed. Men, morsomt plukke opp linjene også tjene en annen hensikt røring interesse av personen ved å legge til litt krydder og humor i den innledende samtalen. Her er noen flotte plukke opp linjer som er morsomt.
Best Funny Pick up Lines; Følgende er de mest populære søte morsomme plukke opp linjer som helt sikkert vil hjelpe deg å starte en samtale med en fremmed. , Du er en vakker jente, har du sannsynligvis hørt alle de store plukke opp linjer, så hvorfor ikke du bare fortelle meg de som jobbet så vi kan komme forbi alt det? , Kan jeg spandere en drink, eller har du bare vil at pengene? , Du har vært slem, dårlig jente / gutt. Nå gå til rommet mitt! ; Var det kanonskudd, eller er det hjertet mitt banket? (Casablanca), Vennligst hjelp hjemløse. Ta meg med deg hjem. ; Helt siden jeg møtte deg, har du bodd i hjertet mitt uten å betale noen leie. ; Du er som en candy bar og omtrent halvparten søt og halvparten nøtter. , Jeg kjemper mot trangen å få deg til den lykkeligste kvinnen på jorden kveld. : Hei, hvor er du? Startside Du er ikke bare skal la meg her som dette, du? ; Det er ikke min feil jeg falt forelsket. Du er den som snublet meg! , Jeg vet jeg er pen og jeg kan se at i øyet, vet jeg ikke klandre deg! ; Jeg er avhengige til ja, og jeg er allergisk til ingen. Så hva er det gonna være? ; Morsom Pick Up Lines for jenter å bruke på Guys, Det er en misforståelse at bare gutta må plukke opp linjer for å snakke med jenter, det vice versa er også sant. Følgende er plukke opp linjer som er morsomme for jenter å bruke på gutta. ; Du minner meg om en magnet, fordi du er tiltrekker meg er over her. ; Hvis jeg kjæledyr du, skal du følge meg hjem? ; Var du i Boy Scouts? Fordi du har bundet mitt hjerte i en knute! ; Det er min bursdag i dag! Hva med en bursdag kyss? ; Du trenger ikke bilnøklene å kjøre meg gal. , Vennligst ikke gå eller annet jeg må gjøre en rapport til politiet, u stjal mitt hjerte! ; Les mer på:; Pick Up Lines til bruk på Guys, Pick Up Lines for jenter; Funny Pick Up Lines for Guys å bruke på Girls, Her er noen flere morsomme plukke opp linjer for å bruke for å få til å snakke med jenter. , Du er varmere enn en Bunsen-brenner satt til full effekt. ; Er jeg søte nok ennå? Eller trenger du mer å drikke? ; Ser ut som vi er sent. (For hva?). Til middag. , Hei, (navn). Moren din kunne ikke gjøre det i ettermiddag, spurte hun meg om å plukke deg opp og ta deg hjem. La oss gå! : Vær unik og annerledes, bare si ja! , Du vet, håret og min pute er perfekt farge koordinert! , Du er en 9,99999999. Du vil være en perfekt 10 hvis du var med jeg! ; Hei baby, må du være en lysbryter, fordi hver gang jeg ser deg, slår du meg på! ; Les mer på:; Pick Up Lines for Gutter, Pick Up Lines for menn: Dette er noen plukke opp linjer som er morsom og som vil hjelpe deg å slå en samtale med en fyr / gal som kan føre til et varig forhold. Lykke til!