Romantisk Setninger

Noen ganger det er vanskelig å komme opp med ord for å uttrykke din kjærlighet og omsorg for en spesiell person. Finne romantiske fraser synes å være en Herculean oppgave, spesielt når du må tilpasse gaver eller sende kort. Også, romantiske setninger gjør all forstand når de må skrives på gratulasjonskort og melding kort. Her er noen romantiske fraser for kvinner og menn i spansk, italiensk og fransk.
Spansk Romantisk Setninger
Te adoro apasionadamente., Jeg elsker deg lidenskapelig.
Te quiero con Toda mi Alma., Jeg elsker deg av hele min sjel.
No puedo Vivir synd ti., Jeg kan ikke leve uten deg.
Me haces Feliz.; Du gjør meg glad.
Quiero estar contigo para Siempre., Jeg ønsker å være sammen med deg for alltid.
Cada día te quiero Más que Ayer y menos que mañana., Jeg elsker deg mer enn i går, men ikke så mye som i morgen.
No puedo esperar en Volver en hacerte el amor Otra vez. Echo de menos todas ESAS Noches. Te quiero, jeg kan ikke vente til vi kan lage søte elske igjen. Jeg savner alle disse nettene. Jeg elsker deg.
Les mer på:; Hvordan Si Jeg elsker deg på spansk; Hvordan Si Jeg elsker deg på forskjellige språk; franske Romantic setninger
Que mes baisers soient les Mots d'amour que je ne te dis pas., Kisses er de uuttalte ordene om kjærlighet.
On pardonne viktig que l'on AIME., Hvor det er kjærlighet det er tilgivelse - Rochefoucauld
Je puste l'odeur de ton Corps., Jeg puster kjenne lukten av kroppen din.
Dans tes BH c'est ma Destin;. Min destinty er i dine armer.
Tu es dans toutes mes pensées.; Du er i alle mine tanker.
Tes yeux, j'en Reve jour et Nuit., Jeg drømmer om dine øyne natt og dag.
Le Coeur en SES raisons que la raison ne connaît punktet.; Hjertet har sine grunner som årsak vet ingenting om - Blaise Pascal Pensées.
Les mer på:; franske kjærlighetssanger Quotes; franske kjærlighetssanger Setninger: italiensk Romantic setninger
Non posso vivere Senza Voi., Jeg kan ikke leve uten deg.
Il mio cuore è per Voi.; Mitt hjerte er for deg.
L'amore Domina Senza regole.; Love regler uten regler.
Ti Penso Semper., Jeg tenke på deg.
Ti sognero 'Tutta la notte fino al mattino., Jeg vil drømme om deg i hele natt til i morgen.
Con Tutto l'affetto mio.; Med all hengivenhet mine.
Sono Anni che ti stavo cercando., Jeg har vært søker etter deg i årevis.
Tu sei quello / a Che stavo aspettando., Du er den jeg har ventet på.
Engelske romantiske setninger
Hvis det er ment å være, vil våre hjerter finner hverandre når vi møtes. Og hvis våre hjerter smelter sammen så vil vår kropp og sjel. Så hvert ord og hver touch vil drivstoff vår lidenskap flamme. Jeg vil bli din, vil du bli min, og vi vil være ett.
Jeg skrev navnet ditt i sand, men bølgene vasket den bort., Jeg skrev ditt navn på et stykke papir, men det ble kastet bort., Jeg skrev ditt navn på himmelen, men vinden blåste den bort. ; Så skrev jeg ditt navn i mitt hjerte og det er der den vil bli.
Det er tre store ting i denne verden. Det første er for deg, å elske noen. Den andre tingen er for noen å elske deg tilbake og den tredje største ting er for første og andre ting å skje på samme tid ...
Jeg ønsker ikke å miste denne følelsen. Hvis jeg kunne velge et sted å dø, ville det være i armer.
Savner at noen blir lettere hverdag, fordi selv om du er en dag lenger fra sist gang du så dem, er du én dag nærmere neste gang du vil.
Les mer på:; Romantiske Quotes for ham; Romantisk Quotes til henne; Disse elskverdige ordene er perfekte for å stjele hennes / hans hjerte unna. Jeg håper denne samlingen av romantiske fraser fra ulike språk har gitt deg det du leter etter.