Flirting Quotes

Flørting er ikke begrenset til tenåringer, men det er en unnskyldning for alle folk å vise interesse til det motsatte kjønn. Alle av oss går gjennom visse stadier i livet, hvor vi akter å flørte med personen vår likhet. Det er mer enn bare å ha det gøy, heller flørte er en form for sosial interaksjon som du ønsker å vite mer om noen du beundrer og elsker. Du kan gjøre det ved å bare øyekontakt, sitater eller ordtak og kropp språk. La oss komme ned for å sjekke litt flørting sitater for menn og kvinner, som du kan velge og resitere å beile fyren eller jenta i drømmene dine.
Best Flirting Sitater og Ordtak
For mange, flørting er gøy og en måte å håndtere stressende liv. Noen er begavet flørter, alt de sier lyd så romantisk. Tro meg, flørte linjer virkelig fungerer, det eneste er at du må være trygg og si i den tonen. Enten du flørte ensidig eller din bedårende man allerede vet om intensjonen din, vil disse humoristiske sitater hjelpe deg å få hans / hennes oppmerksomhet.
Flirting Quotes for Gutter
Når jeg dør, ønsker jeg å comeback som et av hennes tårer. Hva mann ville være så heldig å ha vært unnfanget i hennes hjerte, fødd i øynene, live på kinnene, og dør på leppene.
are Roses røde, fioler er blå er sukker søt, men ingenting i forhold til deg.
Flørting er kunsten holde intimitet på sikker avstand.
Jeg har hatt en skikkelig dårlig dag i dag, og den alltid gjør meg føle meg bedre å se ett pen jente smile. Så skulle du være så snill smile for meg?
Hadde sola akkurat kommet ut eller har du bare smile til meg?
Hei, jeg er Mr. Right. Noen sa du var ute for meg?
Hvis ditt hjerte var et fengsel, jeg ønsker å bli dømt for livet.
Det er ikke min feil at jeg falt for deg, trippet du meg!
Oops! Jeg mistet mitt mobilnummer! Kan jeg få ditt?
Ikke kan vente til morgen, fordi jeg vedder du får mer og mer vakker hver dag.
Er du lei? Fordi du har kjørt gjennom hodet mitt hele dagen.
Jeg ville fly deg til månen og tilbake hvis du vil bli. . . hvis du vil være min baby.
Kan jeg låne en kvartal?,-Hva?, Jeg ønsker å ringe min mor og fortelle henne at jeg bare traff jenta i mine drømmer.
Den eneste måten å forstå en kvinne er å elske henne ... Og så er det ikke nødvendig å forstå henne.
Du er så søt, det er en ønsket plakat for deg i godteri butikken.
Jeg kan være en flørt, men kjæresten din liker det!
En dag uten sol er en dag uten deg.
For å unngå feil og angrer, så kontakt din kone før han gikk i en flørt.
Flirting Quotes for Girls
Og jeg anbefaler for alle kvinner i hele verden, selv om de er 71, kan du aldri ta for gitt at han elsker deg. Det er alltid godt å flørte med ham. Det er en flott sport.
Alle kvinner er flørter, mens andre er hemmet av sjenanse, og andre ved fornuft.
Tror du på kjærlighet ved første blikk, eller skal jeg gå av igjen?
Min venn ønsker å vite om du synes jeg er hot.
Det er greit ... du trenger ikke å slutte å stirre .... Det betyr bare at du er interessert.
Hver kveld går jeg hjem gråtende fordi jeg må vente til i morgen å se deg igjen.
Hvis du var en tåre, jeg ville aldri gråte i frykt for å miste deg.
Gjør din beina vondt fra å kjøre i drømmene mine hele natten?
Du kan ikke være ekte. Kan jeg klype deg å se om jeg drømmer? Hei, ikke vi går på forskjellige skoler?
Gud skapte gjørme, Gud skapte skitt, Gud skapte gutter, slik at jenter flørte.
En av de beste delene av voksende eldre? Kan du flørte alt du liker siden du har blitt ufarlig.
Å ha en mann som kan flørte ligger ved siden ting å uunnværlig på en leder i samfunnet.
Hvis jeg kunne omorganisere alfabetet, ville jeg satt U og jeg sammen.
Jeg pleide å være en forferdelig flørt. Jeg er mye bedre på det nå.
Du kan gjerne lese videre:; Flirting Lines for menn, Flirting Lines for jenter; Flørten tekstmeldinger til Send, lydkommentar søte flørting sitater med øynene kontakter hans eller hennes. Hvis du er den som lytter, vil du kjenne den andre personen er flørting fra hans / hennes mykere stemme, vandrende øyne og nervøs naturen. Du kan få vite mer om flørting tips. Være naturlig og handle ned til jorden, og jeg er sikker på at bedårende noen vil virkelig forstå dine følelser!