Funny Voice Mail meldinger

Det var en tid da tale-postmeldinger ville virke svært irriterende og irriterende, spesielt når du vil snakke med den aktuelle personen direkte. Men i dag, tale-postmeldinger er definitivt den svært høflige og formelle typer som ber deg legge igjen en beskjed etter pipetonen. Funny talepostmeldingene er rasende etter at folk søker etter unike touch for noe som virker veldig prosaisk ellers. Hvis du ikke har egentlig hørt noen slike morsomme stemmen post så kan du sjekke ut noen av de morsomme talepostmeldingene gitt nedenfor og kanskje du kan selv være fristet til å bruke disse som et alternativ!
Funny Voice Mail Meldinger:, jeg er ikke hjemme i dag, og jeg kan ikke være hjemme i morgen. Så kan du legge igjen en beskjed etter pipetonen. Jeg gjorde ikke ta en dusj i dag, og jeg kan ikke ta det i morgen. Så hvis du ikke igjen en beskjed etter pipetonen, du må kanskje avtale med meg selv!
Hei, dette er Bob's telefonsvareren. Han er ikke her, men jeg er åpen for forslag!
Twinkle, Twinkle Little Star; innsatsen din lurer på hvor vi er?, Vel, legge munnen opp til telefonen, og legge igjen en beskjed for når vi kommer hjem., Og hvis du kan lage din melding rim,; Vi ringer deg tilbake på halve tiden!
Beklager, vi er ikke her for å låne øre, så la et ord, og du vil bli hørt.
Legg igjen navn og nummer - men først en kort algebra quiz: Hvor mye er 5Q + 5Q? (Hold en pause slik at den som ringer har tid til å tenke) 10Q. Du er velkommen!
Hallo. Du snakker til en maskin. Jeg kan motta meldinger. Mine eiere trenger ikke ytterkledning, vinduer, eller en badestamp, og deres tepper er rene. De gir til veldedighet gjennom kontoret og trenger ikke bli fotografert. Hvis du fortsatt med meg, legge igjen navn og nummer, og de vil komme tilbake til deg.
Du vet hva jeg hater med telefonsvarer-meldinger? De går videre og videre, kaste bort tiden din. Jeg mener, alle de virkelig trenger å si er, vi er ikke i, legg igjen en beskjed. Det er derfor jeg har besluttet å holde mine enkle og korte. Jeg lover deg, anrops at du aldri må lide gjennom en lang telefonsvareren melding når du kaller meg.
Hei. Dette er John - Hvis du er i telefonen selskapet, jeg har allerede sendt pengene. Hvis du er mine foreldre, vennligst send penger. Hvis du er min økonomiske støtte institusjonen, gjorde du ikke låne meg penger nok. Hvis du er mine venner, du skylder meg penger. Hvis du er en kvinne, ikke bekymre deg, har jeg nok av penger.
Dette er ikke en telefonsvarer, dette er en telepatisk tanke-opptak enhet. Etter tonen, tenker ditt navn, din grunn for å ringe, og et nummer hvor jeg kan nå deg og jeg skal tenke tilbake samtalen.
(Lag en bråkete lyd) Hei! Jeg er innbruddstyv og jeg var bare om å stjele Troy's telefonsvareren. Hvis du gir meg ditt navn og nummer jeg skal ... Uh, vil jeg legge den på kjøleskapet der han får se det. Uh ... Forresten, hvor fikk du sier du bor?
Mamma, pappa ... Synes du ikke det ville være lettere å nå meg hvis jeg hadde en mobiltelefon? Så hva med en tidlig bursdagspresang?
Mark's telefonsvarer er ødelagt. Dette er hans kjøleskap. Vennligst snakk veldig sakte, og jeg vil holde din melding til meg med en av disse magnetene.
Så lenge telefoner kan ringe og øyne kan se, legge igjen en melding, og jeg vil komme tilbake til deg.