Kjente Romantisk Quotes

Kjærlighet er hengivenhet, er kjærligheten hengivenhet, er kjærligheten smak en, er kjærlighet venter på noen, er kjærlighet nytelse, begjær er kjærlighet, og mye mer. Kjærligheten er én slik følelse, ett emosjon eller en fag i verden på hvor tusenvis av historier, spiller, har dramaer er skrevet, har tusenvis av filmer er laget. Blant hav av litteratur og filmer, er det noen få ord, linjer eller setninger som har nådd hjertene til publikum, og har blitt foreviget for alltid! Her er slike berømte kjærlighetshistoriene sitater fra ulike felt.
Kjente Romantisk Sitater fra filmer
Følgende er noen av de bemerkelsesverdige romantiske sitater fra filmer.
Jeg vil heller være et spøkelse drivende by siden din som en fordømt sjel enn inn i himmelen uten deg. På grunn av din kjærlighet, vil jeg aldri bli en ensom ånd. ~ Crouching Tiger, Hidden Dragon
Hvis jeg kunne spørre Gud en ting, ville det være å stoppe månen. Stopp månen og gjøre denne kvelden, og din skjønnhet varer evig. ~ A Knight's Tale
Jeg vil heller tilbringe ett liv med deg - over ansiktet alle aldre i denne verden alene. ~ Lord of the Rings
Gjøre av våre hender én hånd. Gjøre av våre hjerter ett hjerte. Gjøre av våre løfter et siste løfte. Bare døden vil skille oss nå. ~ West Side Story
Jeg garanterer at vi vil ha tøffe tider, og garanterer jeg at på et tidspunkt en eller begge av oss vil ønske å komme ut. Men jeg garanterer også at hvis jeg ikke be deg om å bli min, vil jeg angre på det resten av livet mitt fordi jeg vet i mitt hjerte er du den eneste for meg. ~ Runaway Bride
Det største du noensinne vil lære er bare å elske og bli elsket igjen. ~ Moulin Rouge
Vesenet i kjærlighet er bedre enn forelskelse. ~ Bare Irresistible
Kjente Romantisk Sitater fra Litteratur
Engelsk litteratur er full av sitater, ordtak og dikt om kjærlighet og romantikk. Her er sitater av kjente forfattere og poeter i engelsk litteratur.
Kom leve med meg, og bli min kjærlighet,, Og vi vil noen nye nytelser vise seg; av Golden Sands, og krystall bekker,; Med silke linjer, kroker og sølv. ~ John Donne
Hvis du har det [love], trenger du ikke å ha noe annet. Hvis du ikke har det, spiller det ingen rolle hva annet du har. ~ Sir James Matthew Barrie
Liv uten kjærlighet er som et tre uten blomster eller frukt. ~ Kahlil Gibran
Kjærlighet er en del av sjelen i seg selv, og det er av samme art som den himmelske puste av atmosfæren i paradis. ~ Victor Hugo
Elsker du meg fordi jeg er vakkert, eller er jeg vakker fordi du elsker meg? ~ Oscar Hammerstein II (Askepott)
LOVE: Den uimotståelig ønske om å være uimotståelig ønsket. ~ Mark Twain
Famous Romantic Sitater av Shakespeare
Her er noen sitater fra verker av Shakespeare som regnes som den største forfatteren gjennom tidene i engelsk litteratur.
La meg ikke for ekteskap mellom sanne sinn; Innrøm hindringer. Kjærlighet er ikke kjærlighet; Hvilken endrer når den endring finner,, eller bøyer med remover å fjerne:; O nei! den er en stadig fast påslag, det ser ut på stormer, og er aldri rystet,, Det er stjerne til hver vandrende bark,; Hvem verd er ukjent, selv om hans høyden bli tatt.
De elsker ikke som ikke viser sin kjærlighet., The løpet av sann kjærlighet gjorde aldri kjøre glatt., Kjærlighet er et kjent. Kjærlighet er en djevel. Det er ingen ond engel, men Love.
Love ser ikkje med øynene, men med sinnet,, Og derfor er bevingede Cupid malt blind.
Journeys ende i Lovers møte,; Hver vismann sønn kjenner til.
Min skuddpremie er like grenseløs som havet, min kjærlighet så dypt, jo mer jeg gir til deg, jo mer jeg har, for begge er uendelige.
Kjærlighet er som et barn, som lengter etter for alt den kan komme av.
Les mer om:, Romantisk Sitater og uttrykk; Romantisk sitater for ham, Romantisk Quotes til henne: Dette berømte romantiske sitatene må ha gjort deg forelsket, igjen! Jeg avslutter med en berømt kjærlighet tilbud av Robert Browning til de som kjærlighet og vil fortsette å elske hverandre evig, bli gammel med mig best er ennå være!.