Sweet Nothings - Lett, Gratis måter å si "Jeg elsker deg"

Du sier ordene, men det fortsatt ikke synes å komme gjennom til partneren din. Du forsøk å uttrykke din kjærlighet og beundring for dem, men de fremdeles ber deg om å være mer hengiven. Au! Hva er igjen å gjøre? Er forholdet dømt eller er det en måte å fikse dette problemet?
Vel, ikke gi opp håpet ennå! Det er mange måter å vise din hengivenhet som mange overser. Det er disse små søte ord som viser en elsker at du virkelig bryr deg. Her er noen lett oversett søte ord som du kan prøve uten å bruke en krone:
Tilbake gnir, skulder gnir, og massasje
Det er ingenting som en god ryggmassasje! Det føles godt, pluss kjæresten din vil være mer enn glad for å være på mottakersiden. Det er også en fin måte å komme nærmere fysisk.
Kuponger
Husker du tilbake når du var i grunnskolen og som en gave for Mother's Day ga deg din mor kuponger som lovet du tar oppvasken eller rydde i stuen? Dette var noe vi gjorde i min elementære klasser som en fin, gratis måte å si at jeg elsker og setter pris på deg. Det er en flott måte å vise din kjærlighet og takknemlighet for den betydelige andre også. Lag et kort og en haug med kuponger for ett gratis ryggmassasje eller en gratis bilvask. Mer enn sannsynlig at de vil synes det er søt!
Gjør noe
Har du et spesielt talent eller dyktighet? La oss si at du kan spille gitar. Hvorfor ikke skrive en sang for den du elsker? Hvis du kan sy, gjøre dem noe som et teppe. Hvis du strikke eller hekle, gjøre dem et skjerf. Forsyninger kan koste deg litt penger hvis du ikke allerede har dem, men det vil være vel verdt det til slutt.
Kreativitet med ord
Hvis Shakespeare hadde startet sin sonetter med, Roser er røde, fioler er blå ... mennesker kan ha mistenkt at han ikke egentlig bryr seg mye om den personen han skriver om. Finn en måte å si at jeg elsker deg uten å si jeg elsker deg. som setninger, jeg elsker deg, eller du betyr alt for meg, si det samme, og kan til og med ha mer innflytelse i hjertet av den andre. For eksempel, hadde kjæresten min en hard tid å si de tre ordene, så i stedet at han ville si jeg setter pris på deg. Jeg visste hva han mente, og gjennom slike ord og handlinger jeg visste at han elsket meg uten å måtte høre de tre små ordene.
Pre-eide gave
Har du noe du verdsetter? Enten det er et kosedyr fra barndommen eller en favoritt bok, gir dette elementet til betydelige andre viser at du betro dem med noe nær og kjær for deg. Det kan være vanskelig å del med dette elementet, men hvis du virkelig elsker den andre personen du kan være sikker på at det er i gode hender.
Kjærlighet trenger ikke være bare en setning du sier. Det er noe du vise gjennom handling mer enn noe annet. Viser annet hvor mye du bryr deg snarere enn at det kan ha en enda dypere virkning enn ord alene. Hvis du viser at du gjør en reell innsats for å være romantisk, og vise deg omsorg, vil det bety alt for den du elsker. Ikke vær redd for å virkelig vise hvor mye du bryr deg. Det kan styrke ditt forhold og gjør at bindingen dere to deler sist for livet!