50-årsdagen Vitser

Førti er den gamle alder av ungdom, femti er de unge i alderdommen. ~ Victor Hugo.
Så, i stedet for å føle gammel og frustrert, føler jeg en bør gjøre mest mulig ut av denne anledningen. Hvis du vet noen som er i ferd med å snu 50 i en gang, sammen med en bursdagsfest, og den vanlige bursdag jazz, kan du faktisk bruke disse morsomme 50-årsdag vitser å gjøre sine lepper curl oppover mer enn bare en gang! Du kan enten sende dem disse hysteriske 50-årsdag sitater og vitser en på hver time av deres spesielle dag, via sms eller du kan skrive dem ut på små, fargerike chits og la dem på steder over hele huset. For eksempel, kan ektemenn la chits inne i kaffen glasset mens koner kan la den innenfor to kjeks, servert med sin morgenen kopp te og andre slike steder. Jeg vet at noen vil føle seg litt barnslig om å gjøre dette, men hei de er å bli barn igjen, husk? Også, kan unger i familien faktisk skrive disse vitser ut i fargerike og dekorerte diagrammer og vise det over alt i bursdagsselskap. Tro meg, kan hvis selv en av disse 50 årsdag vitser bringe et smil til din kjære ansiktet, har du gitt dem deres mest verdifulle og ettertraktede gave. Lykke.
Beste 50-årsdagen Vitser og Sayings
Årene mellom femti og sytti er vanskeligst. Du er alltid blir bedt om å gjøre ting, men du er ikke avfeldige nok til å slå dem ned. ~ TS Eliot.
Først du glemmer navnene, og deretter vender du glemmer,, slik at du glemmer å dra den glidelåsen opp,, så glemmer å trekke glidelåsen ned. ~ Leo Rosenberg.
Det er mange fordeler ved å være femti - bare spør noen åtti år gammel!
Nyttige tips for bare 50 år: Dyrke vennskap med folk mye eldre enn deg selv. Dette vil du føle deg så mye yngre.
Hjertespesialisten kosthold:, hvis det smaker godt, spytte den ut. ~ Paulina Borsook.
En mann har nådd midten alder når han blir advart om å bremse ned av sin lege i stedet for politiet. ~ Henny Youngman.
Gammel blir et spørsmål om tankene over materien. Forutsatt at du ikke har noe imot det egentlig ingen rolle.
Her er en av mine favoritt-50-årsdag vitser for menn,, du er ikke 50, bare 49.95, pluss skatt.
Du er kun unge gang, men du kan overnatte umodne ubestemt tid. ~ Ogden Nash.
Livet er et teater - voksende gamle dramaet som skal utføres. Det er bare uheldig at ingen generalprøve er tillatt.
Happy 20-årsdagen for din 30-årsdag.
Bursdager er naturens måte å fortelle oss til å spise mer kake.
Jeg står opp hver morgen og støv av mitt vett,, så plukke opp papir og les teo-bits. ; Hvis mitt navn er ikke der, så jeg vet at jeg ikke død. , Jeg spiser en god frokost og gå tilbake til sengen. anonym
I en alder av 50, har alle ansiktet han fortjener. ~ George Orwell.
Du vet du blir gammel da den eneste måten å nøyaktig fortell din alder er av karbon dating.
Jeg sikter etter når jeg er femti til slutte å være en ungdom. ~ Wendy Cope.
Leter førti er flott hvis du er femti!
Kjære mann, Congrats på å slå 50! Hva ønsker du deg til bursdagen din? Ikke si et slips som matcher nyansen i øynene fordi det er høyst vanskelig å finne ett blodsprengte uavgjort.
Min kjærlige Wifey, jeg så glad i dag at til slutt du har forstått på 50 som det ikke er til stede, men kjærligheten til giveren bak gaven som er viktig. Nyt denne pakken med kort som tilhørte faren min. Det er et arvestykke.
Du kan endelig selge disse fryktelige kosthold og trening bøker som har sittet uåpnet i bokhyllen i årevis.
Les mer på:; Very Funny vitser, Morsomme Sitater og Ordtak, Funny Bursdag Sayings; For noen mennesker, er at aksept av alderdom virkelig hardt. Hvis du er en venn av en som nettopp har krysset terskelen til alderdommen ved 50, og deretter bruke disse 50 årsdag vitser og bursdag sitater som hjelpemidler for å muntre ham opp og få ham til å føle at å snu 50 er ikke så verst! Gjøre dem ser lysere siden av livet som gir avlastning i alle aldre. Få dem til å le med disse morsomme bursdag vitser, så latter sier de styrker hjertet ...