Moro spørsmål å stille Your Boyfriend

Kjærester er regnet som en av de mest spesielle personene på jorden. De lar føler oss ønsket. Men vi må være forsiktige. Det er mange menn som bare ønsker å dra nytte av oss til slutt. Noen av dem benytter anledningen til å ødelegge våre liv. Og virkelige problemet er avhengig av oss, vi vet ikke våre kjærester dypt. Derfor, gjør vi mener at våre liv ikke ville være komplett uten dem.
De fleste av de unge par forestille seg at de vil leve et langt romantikk. Så, i begynnelsen har vi mye fantasi så vårt hjerte strømmer over av kjærlighet. Så kjærlighet er magi, og den personen du elsker er som om våren, med blomster, solskinn og en drøm livet byr på. Så, ved begynnelsen vil vi gjerne vite alt om vår partner og av og vi ber våre gutt venn fun spørsmål. Egentlig blir moro kjærlig og ha det gøy sammen er en flott funksjon av et varig forhold. Vi kan foreslå noen morsomme spørsmål til gutten din venn, som kan hjelpe deg å kjenne ham bedre.
1) Hvis du var en geometrisk figur Hva ønsker du å være?, 2) Vil du ha flere forhold på samme tid?, 3) Hvis du var en fugl eller et dyr Hva ønsker du å være?Til, 4) Liker du liker spill som master - slave, lege - pasient, læreren - elev?, 5) Som er den sangen du kan knytte til mitt bilde?, Seks) Vi er på en fest, og ser du en hyggelig jente, men du ikke har mulighet til å snakke med hennes. Hva gjør du for å gjøre henne oppmerksom på at du liker henne, uten vondt?; 7) Du møtes tilfeldig en venninne av meg på diskoteket. Hun er veldig glad og hun flørter med deg. Hva gjør du?, 8) Jeg oppdaget du forteller en løgn til meg. Hvordan reagerer du?; 9) Det er sammen om natten, i fjellet, i en fjern skog hus. Vil du ha pyjamas?; 10) Vil du utføre en strip-tease nummer for meg?; 11) Du er alene i mitt hus. Hva vil du gjøre?, 12) Hva ville du lage mat til meg?; 13) Ønsker du å tatovere huden min til deg?; 14) Vil du at jeg skal ha på hele tiden miniskjørt eller å ha en generøs hals åpning?; 15) Hva ønsker du å bytte om meg selv?; 16) Når vil du erklære din evige kjærlighet til meg?; 17) Hva bør jeg må elske meg for alltid?; 18) Har du tålmodighet til å komme med meg når jeg kjøper en kjole?; 19) Kan du få venner lett?; 20) Hvordan kan du beskrive deg selv i en setning?; 21) Vil du tilbringe en natt med meg i skogen?; 22) Hva ville du gjøre hvis en bjørn kom opp til deg, og vi var sammen i skogen?; 23) Hvordan kan du forestille deg at skogen med bjørn og en jente som trenger din hjelp?, 24) Hva blomster ønsker du å tilby meg?; 25) Hvis du så et felt fullt av blomster ville du velge mange av dem for meg?; 26) Hva ville du gjøre hvis vi er på stranden og mange andre jenter er topp det mindre og de er vennlige med deg?; 27) Hva slags hester ønsker du ri?; 28) Hvilket er din favoritt barndommen helten?; 29) Liker du å beskrive det du ser i skyene?; 30) Vil du skrive et eventyr roman om oss?; 31) Gjør du forteller dine venner hva vi gjør sammen?, 32) Vil du bygge et sand slott med meg på stranden?; 33) Vil du ha et bad med meg med rosa og gule roseblader?, 34) Vil du ha et glass champagne hos meg?, 35) Vil du elske med meg på teppet, foran en peisen?; 36) Vil du kunne reparere datamaskinen min?; 37) Kan du fortelle meg i et par sekunder hva er en murstein nyttig for?, 38) Vil du være sammen tegn i en SF-film?; 39) Vil du bruke vår bryllupsreise på en øde øy?
Oops! Det er ikke gøy lenger! Du bør aldri spørre kjæresten et spørsmål knyttet til ekteskap. Så la oss gå videre.
40) Kan du finne lett 10 ord rime med blyant?; 41) Kan du forklare hva drømte jeg har i natt?; 42) Har du anser deg selv en glad person fordi du har møtt meg?; 43) Liker du å svare på spørsmål til barna?; 44) Vil du forestille deg at jeg er en svart panter, og du er en dårlig jeger?, 45) Vil du gi meg min frokost på sengen?; 46) Kan du forestille deg å elske med meg og spiser jordbær og druer?; 47) Vil du mater meg med dem?; 48) Hva ville du gjort hvis du var Robinson Crusoe?; 49) Hva slags musikk vil du høre på med meg?; 50) Tror du at vi har møtt før, i et annet liv?
Ikke bli skremt om menns nærvær. Du må stille et slikt spørsmål å vite mer om daten din eller kjæresten din. Ber aldri skade. Å vite sannheten om dem hjelper; så vi spør. Disse spørsmålene indirekte kan hjelpe oss å vite alle detaljer vi trenger å vite om menn.
Vel kan dette listen fortsetter til i morgen og vanligvis fantasien kan mates av svarene mottatt fra gutten din venn, og glem ikke: lo hjelper oss å leve lenger!