Unik Best Friend Gifts

Jeg husker da vi klatret de grønne trærne i området vårt og gikk gamboling rundt parken, jeg husker tiden da vi forslått kne som vi falt av syklene. Jeg husker den tiden da vi var oppe sent før eksamen og brukte halvparten av tiden snakker om alt annet enn studier.Jeg husker den tiden du gikk gjennom den første hjertesorg, måten du ropte nær søppelcontainer bak skolen. Jeg husker da vi solgte lemonade på gata og nektet å gi tilbake endringen til folk som ga oss ti-dollarsedler.Jeg husker jeg ble jaget nedover gatene av irriterende guttene når du har stanset ett av dem.Jeg husker vår dum hemmeligheter og økter med endeløse Giggles og latter. Jeg husker den dagen da du flyttet til en ny by.Jeg husker hvordan jeg ble sint på deg da du tok evigheter på å svare på min post.Jeg husker den dagen du sendte meg en gave til min bursdag vedlagt med tørkede høst blader som vi plukket opp og tatt vare på når vi var unger.Jeg husker snakker til deg på telefonen i timevis, og kjefter på deg for ikke å være i kontakt selv om vi snakket nesten hver helg.Men i dag som jeg møter again.it you føles som om det var bare i går da vi spilte rundt i trær og gikk hjem med sårede knær, og løvens brøl av latter, og den tiden du legger armen på skulderen min og fortalte meg at vi var beste venner!
Beste venner er virkelig spesielle folk som helt forstår oss og enda elsker oss for hvem vi er. Venner er en uatskillelig del av våre liv. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjøre uten vennene mine. Mine beste venner som har stått ved meg når jeg trengte støtte, sette et smil på ansiktet mitt når tårene trillet nedover kinnene mine, og oppmuntret meg til å fortsette på en tid da jeg hadde mistet viljen å gå videre. Mine beste venner er en gjeng med virkelig spesielle mennesker som har gjort livet verdt for meg.
Spesielle anledninger som bursdager, eksamen fest, eller til og vennskap dagen er alle muligheter for oss å la våre beste venner vet hvor mye de betyr for oss. Mesteparten av tiden vi kjøper våre venner noko vi er sikker på at de vil elske og glede, siden vi kjenner dem helt. Men til tider er det en god idé å tenke på unike beste venn gaver som er one of a kind. Her er noen ideer til unike beste venn gaver.
Unik Best Friend Gift - Story Book
Vel må du være veldig kreativ for å dra av denne! Here's the deal, er tanken like enkel som navn, er det en eventyrbok som beskriver reise sammen. Start fra første gang du møtte, og holder på å legge alle minnene til det. Funny hendelser, din verste kamper, bursdager og alle andre gode og dårlige minner, inkludere alle de tingene som du tror er nødvendig for å bygge en komplett historie. Hvis mulig få boken trykket i et klassisk skrift på en antikk stil gylne rimmed papir og få en hard bindende gjort for å gjøre det sett ut som en klassisk innbundet. Legg interessante sitater og din beste venns favorittsanger å gjøre boken virke mer interessant.
Unik Best Friend Gift - Personlig Movie
Vel du kan bruke denne ideen hvis du har en stor samling med videoer, samt en grunnleggende kjennskap til videoredigering. Videoer tatt på bursdager, turer, college fester og så videre, kan kombineres for å lage en vakker film. Bruk en enkel programvare for videoredigering å fusjonere de videoene, legge til tekst i bilder, og forbedre videoen med noen vakre spesialeffekter. Legg fantastisk bakgrunnsmusikk, selv noen av dine favorittsanger å lage videoen virkelig spesiell. Gjør en stemme over og si alt som du vil fortelle din beste venn. Du kan også skrive ut en CD / DVDen cover med et nydelig bilde, og gi en spesiell navn til filmen.
Unik Bestevenn Gaver - personlige gaver
Hvis du er ute etter et unikt beste venn gave til din beste gal kamerat, så alternativene er mange. Hvis du planlegger for noe virkelig ekstravagante, deretter en studded anheng med hennes initialer kan sette et smil på ansiktet for sikkert. Men husk at personlige smykker som anheng, armbånd, og øredobber kan være en god ide hvis hun er glad i smykker, hvis ikke tenke på andre alternativer. Som for gutter øre stud eller et armbånd kan være en god idé, hvis fyren har sans for det. If din beste venn er interessert i sport gi henne / ham personlig sportsklær og sportsutstyr liker personlig Nike sko eller personlig Nike racketer, flaggermus, og så videre. Personlig minnesmerke bokser, fotorammer, collager, eller til og med utklippsbøker kan være andre unike beste venn gave ideer.