Bursdagskort Meldinger

Selv ekstravagante gaver er gitt på bursdager, det er den enkle bursdagskort melding sendt eller gitt ved slag av tolv, noe som en husker for resten av bursdager! Nedenfor gis er en samling bursdagskort meldinger, de fleste av dem humoristiske, da det er bedre å gjøre bursdag stjerners smile med glede enn å komme emosjonell og gråte! Du kan sende disse meldingene via SMS eller selv lage et enkelt kort selv, og innarbeide nedenfor gitt meldinger i den! Et håndlaget kort vil åpenbart bli verdsatt mer av din elskede!
Unik Bursdagskort Meldinger
Dette er en fin følelse når du vet at noen liker deg, tenker noen om deg, trenger noen du, men det føles mye bedre når du vet at noen aldri noensinne glemmer bursdagen din. Happy Birthday.
Trettifem er en meget attraktiv alder, London samfunn full av kvinner som har av egen fri valg og forble trettifem år.
Bedre å være over bakken enn begravd under den.
Du er bare så gammel som deg handle.
Så mange lys ... så lite kake.
Noen ord av visdom for bursdagen din, smil mens du fortsatt har tenner!
De hadde ikke noen bursdagskort gammel nok for deg selv på den gamle butikken, så jeg måtte lage min egen papyrus kortet for deg.
For alle fremskritt innen medisin, er fortsatt ingen kur mot felles bursdag.
Det var mange kjente mennesker er født på bursdagen din. Synd du ikke ett.
Vi vet at vi begynner å bli gammel når den eneste tingen vi ønsker meg til bursdagen vår er ikke å bli minnet på den.
Happy Birthday på veldig spesiell dag, håper jeg at dere ikke skal dø før du spiser kake.
Den eneste grunnen du hate din bursdag er fordi folk gir deg rare gaver, skremmende kort med merkelige meldinger i dem, og fordi du blir eldre. Uansett, Happy Birthday!
Håper at for hver lyset på kaken din får du en fantastisk overraskelse.
Når jeg er med dere, livet er så avslappende og lett. Latter kommer så lett og morsomt eventyr strømme ut så ofte. Jeg må igjen pusten nå og da og bli overrasket over hvor morsomt du kan være! Du er den mest morsomme og hysterisk morsom venn jeg noen gang har hatt! Ønsker du absolutt den mest fantastiske bursdag noensinne!
Sparke av deg skoene, ta en pause, kutt Tørn låtene, Dance & Shake, tenne stearinlys, kaken. Gjør det til en dag, det er bare Great!
Hunden min tygde opp min bursdag dagbok. Jeg mistet oversikten over alle fødselsdager jeg burde ha husket! Thanks godhet Jeg hentet bursdagen din fra en annen tause venn. Med en gang jeg rushed ut et kort til deg så du vet at jeg omsorg og har deg i tankene mine. Happy Forsinket Birthday! PS Jeg vet at jeg er uoriginal, men hei, sent er bedre enn aldri!
Roser er røde. Fioler er blå.; Stopp klager ... Jeg er eldre enn deg!
Over the Hill! Være sikker på å nyte årets mest mulig, fordi neste år når en annen bursdag kommer, vil du være bedre og eldre enn noensinne!
Du er ikke gammel før du ikke kan lese denne skriften lenger. (Skriv i real liten tekst)
Selv om jeg ser hvor det vil være mulig, er jeg feirer det faktum at en ytterligere irriterende enn at du ikke ble født i ditt sted. Bare tuller, Happy Birthday!
Alder er noe som ingen rolle, hvis du er ost.
Happy birthday, er du ikke blir gammel,, Bo i spillet, er det ikke på tide å kaste., Rynker og grått hår er bare et nytt utseende,, utallige opplevelser, bør du skrive i en bok.
Være takknemlige bursdagen din kommer stikker gang i året. Tenk hvor gammel du vil være hvis det kom hver måned.
En fødselsdag er sjelden, alvorlig anledning,, Prøv å ikke ta den, som d-dagen invasjonen., Latter og vitsene er innenfor synsvidde,, lager oppe på begge, hele natten.
Det er greit å tenne lysene på kake nå, jeg allerede har varslet brannvesenet.
Les mer på:; Bursdag Card Sayings; Funny Birthday Card Meldinger; Forsinket Bursdag Meldinger; Birthday Card Ideas; Dette var en samling noen av de beste bursdagskort meldinger fra ulike kilder. Bruk disse meldinger og imponere med dine kjære på deres fødselsdager, er du sikker på å se at glimt i øyet og brede smil etter at de leser meldinger!