Wire Reoler

Et vanlig argument som jeg har sett på mange familier er for plass. Nei, jeg snakker ikke om personlige space eller boblen at man må opprettholde sin forstand. Jeg snakker om plass til å holde ting fra bøker å klær til krukker. Det kan være hva som helst. Jeg for en er veldig paranoid om å forlate ting her og der, og personlig føler at det bør være en definert plass for alle objektene i huset.
Jeg tror at bygget i tre møbler og skap er den beste løsningen, men hvis du bor i en leid leilighet som jeg gjør, så investere penger i møbler er ikke et mulig alternativ som det er en mulighet for at det kanskje ikke passer i din neste leilighet . Min kone introduserte meg til trådhyller og tro meg når jeg sier at disse billige alternativer til dyre møbler har brakt ned antall argumenter som vi har på grunn av min paranoia til halvparten.
Du kan få standard trådhyller fra markedet. Men hvis du har tid på hånden din, vil få kreative og virkelig ønsker å vinne din kone's takknemlighet, så du kan selv installere trådhyller rundt huset. Den tar ikke for mye tid, funker rimeligere, og du kan tilpasse den som per plassen og krav. Med så mange fordeler listet opp, er jeg sikker på at du er ivrig for mer informasjon.
Installere Wire Reoler
Følgende er fremgangsmåten for å installere din egen wire closet hylle:; Før du begynner installasjonen, forberede området godt. Paint skapet hvis nødvendig. Fjern eventuelle uønskede skruer eller spiker som du har kjørt inn i veggene. , Markus et nivå linje med et nivå guide langs veggen hvor du vil installere sokkelen. ; Bor hull for anker kroker. Påse at du har lest produsentens anbefaling om størrelsen på hullet du har å bore. ; Stram ankeret kroken ved å kjøre i skruen sin. , Nå, henge bak på wire sokkelen på et par av anker. ; En diagonal-støtte er festet til sokkelen enden på begge sidene for å støtte sokkelen. ; Etter heve sokkelen til riktig nivå, bore et hull i bunnen for den diagonale støtte. ; Wire Shelving tips
Du bør ha følgende i tankene mens vurderer trådhyller:; Mens innkjøp wire racks, at den inkluderer en garanti mot rust og deformasjon. , Hvis du kjøper Mobile Wire-kabelen hyller enheter, så sikre at du får låse hjulene for å unngå ulykker og søl. Gjev hyllene er for kjøkken og brukes til å lagre små krukker og bokser som kan vippe over eller slip, kan du bruke en "wire hylle liner roll", som er en tykk plast ark. Som arket kan tørkes av med en fuktig klut, kan du rengjøre hyllene med svært lite problemer. ; Chrome wire hyller er mer populære, og er tilgjengelig i nesten alle størrelse og form. ; Hvis du trenger wire henlegges for tørr lagring eller kaldere, fryser objekter, så epoxy lakkert wire hyller ville være ideelt. ; Du kan legge til skuffer og kurvene i en eksisterende hylle ved hjelp runner rammer, eller hengende skuffen glir. ; Du kan slå en vanlig wire sokkel inn en sko hylle ved å vri på sokkelen stykke opp-ned som er ved å peke på overleppen oppover. , Å bruke hjørnet områder rundt i huset eller på kontoret, kan du enten bruke en spesialdesignet hjørne brikke som festes hyller på hver side av veggen, eller du kan bruke to rett hyller, ett endte på muren og den andre endte på kanten av den første hyllen. Påse at du bruker hjørnet support kontakter. ; Industrial Wire Reoler
Wire hyller også svært mye brukt i ulike næringer som food service, detaljhandel og generell lagringsplass. Det er alltid lurt å kjøpe din bagasje utstyr fra en forhandler som spesialiserer seg på den type lagringsplass kreves for din bransje. Du kan velge mellom en rekke åpne og lukkede enheter, mobile enheter og selv huggorm enheter som vil dele innlegg med eksisterende kabelen hyller enheter hjelp av wire sokkel chips. Hyller som kan støtte opptil 1500 kilo i vekt er tilgjengelige.
Jeg håper du har samlet nok tips til å rengjøre rotet rundt i huset, unngå argumenter med din kone, og også vinne sin takknemlighet. Knaskje du også er interessert? Tid å komme inn i handlingen og implementere tipsene.