Måter å Apologize

Beklager synes å være den vanskeligste ordet, crooned Elton John og hvor rett han er i sin sang. Elton synes å ha fikk det delen rett, der beklager er hardeste ordet, og folk skrånende bringe seg til beklager. Bare å si de to ordene jeg er lei gjør dem stammer og stamme. Jeg personlig forstår ikke hvorfor dette skjer, fordi jeg ville gå til noen grad for å unngå en krangel og konfrontasjon og for å holde fred. Dette betyr ikke at jeg har ingen stolthet eller ingen ego. Jeg er så selvopptatt som den neste personen, men sa beklager er ikke det vanskeligste der jeg er bekymret. Selv om ikke dette betyr at når jeg ba om unnskyldning til en person som jeg har alvorlig fornærmet eller såret kommer ikke med oppriktighet, fordi den gjør. Det jeg prøver å presse gjennom her er, hva er big deal i beklaget!
Nå apologizing avhenger type situasjon du har sette deg selv i, eller har vært satt i. Du kunne unnskylde til en elsket en - venn, familie eller elsker; eller du kan være unnskylde til en kunde som ikke spesielt fornøyd med en tjeneste eller produkt og er det ditt ansvar å beklager og gjøre det godt igjen. Dette kan være en annen aspekt av apologizing, lage godt igjen.
Nå finnes det måter å apologize.you kunne gå den tradisjonelle veien eller få kreativ. Husk at dette er når vi snakker om unnskylde til dine kjære, og ikke til kunder. Tradisjonelle måter å unnskylde er den samme sjokolade, kort, blomster og unnskyldning notater. Selv om disse er ikke kreative de er sikker arbeide, kalle disse velprøvde metoder hvis du kan. Du kan velge en kort som har noen ord som synes å formidle meldingen og unnskyldning, eller en haug av blomster vil gjøre utslaget. Sjokolade er flott for de som vil bli smeltet av det sorry ser i øynene og en boks full av deres favoritt Godiva.
Men hvis du vil vise personen du har legge på noen tanker i unnskyldning din, wow dem med kreativitet din. Prøv skriving ett limerick (en kort fem linje humoristiske dikt) som overbringer your unnskyldning, men ikke fornærmer personen videre. Hvis en limerick er ikke passende prøv skrive et dikt eller en novelle. Bruk kreativiteten din. Hvis du er flink med musikk, skrive et dikt. Eller bake en kake med sorry skrevet på den med glasur. Gjøre hva det tar. Stol meg, apologized lettelsen du føle etter du har.
Lar kommer til delen der du trenger unnskyld til en kunde; det beste å gjøre er skrive en unnskyldning brev. Ikke prøv komme inn hvem som er rett og hvem som er galt, så langt som bedriften er opptatt av, er kunden alltid rett. Så skriv denne beklagelsen brevet og sørg den er prompten. En beklagelse som kommer for sent er ganske meningsløst. Ikke prøv å forsvare selv, din junior eller selskapet i brevet. Hold det enkel; tilby unnskyldning og andre alternativer til høyre feil som har blitt gjort og ikke forverre situasjonen.
Det beste råd skjønt uoppfordret, kan jeg tilby is.just beklager, den ikke gjøre deg noen mindre av en mann eller kvinne å si du Beklager gjør det?