Skjønnhet tips - Ser Tynner i bilder

Jeg kan ikke engang begynne beskrive og fortelle deg hvor mange bilder jeg har revet, og brent og til nyere digital en, slettet for alltid. Nå ser ikke på meg som en som har blitt gal, i stedet se på meg som en som er forgjeves, fordi det er det jeg er. These ødelagt bildene ble hele meg ser verken fett eller bare rett og slett stygg. De fleste kvinner ønsker å se varmt eller i det minste ganske i bilder, men hvordan skal dette skje med buler og doble chins.
Hvor mange ganger har jeg klaget til min kjæreste eller venn som jeg ønsker å se ut som disse flotte modellene på mote magasiner. Lar bare si disse kommentarene mine ble ikke tatt alvorlig av alle. Men så en dag så jeg lyset (nei jeg er ikke død, og har ikke sett lyset til en annen verden), og skjønte at det var en vei ut, at det var en måte å se tynnere (ikke av airbrushing tankene du som alle de moteblader). Og til slutt mitt pågående kamp med kameraet kan ende.
Det handler om posing høyre, stående med rett holdning og suger i tarmen din. Her er hemmeligheter "for å se tynnere på bilder. , Mens du står, helst stå sidelengs. Plasser en fot foran den andre med tærne peker mot kameraet og balansere vekten på ryggen fots. Dette vil gi et skinn av å være slankere enn du er. ; Det er ikke noe verre enn en dobbel hake. Alle at huden henger under ansiktet er bare ikke smigrende. For å unngå en dobbel hake trekk ansiktet ditt litt forover og vippe den oppover litt. ; Et annet problemområde er armene, alt som jiggling fett er ikke smigrende. For å holde flab fra å være fremtredende, stå med armene ut fra kroppen, vil de vises mindre pløsete. ; En stor hjelp er holdning. Du må ha den rette oppstillingen for en flott slank bilde. Stå med skuldrene trukket tilbake, mage sugd inn og brystet kastet ut litt. Men ikke gjør det fremtredende. Du trenger ikke å se ut som noen holder en pistol mot hodet ditt og ber deg om å stå rett. ; Nå kan komme til smile. De fleste av oss ender opp med falske pusset smil på ansiktet vårt. Og lar innse det, det er bare ikke bra. Vi ønsker alle å late som om vi ser perfekt selv når overrumplet. Den beste måten å gjøre det på er late som om du ser bort fra kameraet, og deretter siste liten gjør hodet flip og smiler. Du vil se friske og blendende. ; Hvis du vil skjule visse områder av kroppen din, hold et objekt i front av den delen som en veske eller en jakke eller en corsage. , Aldri la personen fotografiet deg fra nedenfor, vil du bare se 40 pounds tyngre på toppen av 10 som kameraet normalt legger. , Og ja ikke glem å investere i falske tans eller korsetter som vil få deg til å se så mye slankere ut. Husk også at solide farger gjør ser deg tynnere og det gjør sort tidenes favoritt.