Sitater om vennskap og Memories

Noen av de beste minner vi samles på livets reise, er de som minner oss om vår kjære venner. Øyeblikk av endeløse latter, lengste samtaler og vakre ganger delte med venner er rett og slett uvurderlig. Så ofte når jeg leser en vakkert dikt eller et sitat om vennskap jeg kjapt trukket inn i min verden av vakre minner om tiden jeg tilbrakte med vennene mine. Selve essensen i livet er å fortsette å gjøre slike vakre minner, at man kan se tilbake på og smile av. Her er noen sitater om vennskap og minner for deg. , Memory er en måte å holde på de tingene du liker, det du er, jo ting du aldri vil miste. ~ Kevin Arnold
; Essensen i barndommen, selvfølgelig er lek, som mine venner og jeg gjorde uendelige på gater som vi motvillig delte med trafikk. ~ Bill Cosby
; Virkelig gode venner er vanskelig å finne, vanskelig å forlate, og umulig å glemme.
; Det hjertet som virkelig elsker aldri glemmer.
; Et øyeblikk varer hele av et sekund, men minnet lever videre for alltid.
; Someday mange år fra nå
Vi vil sitte ved siden av lysene gløden
Utveksle historier om vår fortid
Ler og som minner flyt
Og når det fjernt dagen kommer
Jeg vet det vil bli forstått
At vennskap er nøkkelen til å leve
Og vi ble venner og det var godt. ~ Eileen Hehl
, Vi er venner og jeg liker å bestå dagen med deg i alvorlig og inconsequential prat. Jeg ville ikke tankene vaske opp ved siden av deg, støvtørking ved siden av deg, å lese tilbake halvparten av papiret mens du leser fronten. Vi er venner, og jeg ville savner deg, savner deg og tenker på deg veldig ofte. ~ Jeanette Winterson
; Noen ganger du setter vegger til å ikke holde folk ute, men å se hvem som bryr seg nok til å bryte dem ned.
; Selv om vi har endret seg og vi er alle å finne vår egen plass i verden, vi alle vet at når tårer faller eller smilet brer seg over ansiktet vårt, vil vi komme hverandre fordi uansett hvor denne gale verden tar oss, vil ingenting endres så mye å et punkt der vi ikke er alle fortsatt venner.
; Når to venner forstår hverandre helt, ordene er myke og sterke som en orkidé's parfyme.
, Jeg har ikke sett deg på en stund, men jeg ofte forestille alle uttrykkene. Jeg har ikke talt til dere nylig, men mange ganger jeg hører dine tanker. Gode ​​venner må ikke alltid være sammen. Det er følelsen av enhet, når fjernt som beviser en varig.
; Den vakreste funnet ekte venner gjør er at de kan vokse hver for seg uten å bli hverandre. ~ Elisabeth Foley