Små Baderom Makeover Ideas

Hver morgen Jeg komme til min badet og krype! Jeg hater måten badet mitt ser ut, vil jeg endre veggene, dusjen, vasken, tilbehøret, alt! Jeg trenger, jeg ønsker, jeg ønsker fortelle en bad makeover.but folk meg dens bare et bad og en liten en på det, så hvorfor bry. Hvorfor spør du bry? Fordi hver gang jeg angi dette badet, jeg vil avslutte så fort det gjør min hodet spinn. Små eller ikke, trenger min badet en makeover. En av viktigste tingene mine badet behov er å ser større. Et annet problem er at jeg ikke har en flott budsjett for ombygging eller makeovers. Så jeg har bestemt på en DIY lite bad makeover, disse er noen av lite bad makeover ideene jeg fant.
Color meg ganske; Velge riktig farge for små bad. Husk den generelle regelen, gjør kammer mørk mindre, der han som lette farger gi en illusjon av rom. Så hvis du har et lite bad, maling det i noen ganske bleke farger. Velg fra et bredt spekter av pasteller, nøytrale nyanser eller hvite. Lyse farger ikke bare et rom å se åpne og romslige, men også at den ser rolig.
Brighten opp; Hvis du er på et budsjett, til en flott måte lysne opp ethvert rom er å legge lysene, velg mellom hvitt lys eller gult lys. Hvitt lys vil gi mer lysstyrke der som gule lys vil gi en mer koselig effekt. Spar plass ved å feste taklampene eller vegg lys. Hvis budsjettet er ikke en så big deal, så store vinduer eller takvinduer lage en "store" forskjellen.
Delikatessen; Do unna med store strukturer på badet som en forfengelighet skap under vasken. Dette ikke tar bare store space men også gjør en rommet ser liten. Stedet få en ganske og delikat pidestall eller veggmonterbare synke som gir mer room. Men hva lagringsplass du spør? Vel gjøre plass for små hylle eller lintøyskap i én hjørne.
Må bort med pinne outs. ; Alt som stikker ut, vil gjøre badet utseendet lille eller gjøre det krympe. Dette er fordi det skjærer inn verdensrommet visuelt, som gjør den se mindre. Erstatte med andre alternativer enn noe som kjepper ut.
speil Mirror på veggen; Mirrors er ikke bare for jakt, gjør de vises et mellomrom større, er dette fordi mer lys og mønstre gjenspeiles med speilene som gjør et rom titt større naturlig. Hvis mulig, dekke én hel vegg av badet med speil, dette vil automatisk og lett gjøre badet ser større.
Hva skjer gulvet; Hva er på gulvet saker så mye som hva er på veggene og tak. Sørg for at gulv koordinater med vegger og tak. Kontroller at gulv er lys farget, igjen å legge til den samlede romslighet av badet. Fliser gjør for stor gulv, men hvis du skrånende endrer fliser, legge store lyse tepper på ditt bad for samme effekt.
Gjøre unna med rot; Clutter og rot gjør en lite rom se mindre. Så det beste tingen er å bli kvitt alt som rot og nick knacks på badet. Hvis du liker kunst på veggene, sette en stor bit i stedet for små i ditt bad. Bruk en single tilbehør på badet istedenfor mange, holde det enkelt.
Fjern visuelle hindringer, Enhver og alle visuelle hindringer må fjernes. Hvis du har en dusj stall med frostet eller farget glass, bytte det med klart glass. Og om mulig fjerne den dusj dør og bruker kun et dusjforheng som kan trekkes tilbake når den ikke er i bruk. Dette gjør rommet stort så det er ingen visuell hindringer.
Lys tapet, Hvis du ikke vil male veggene, deretter velge bakgrunnsbilde, mens du velger bakgrunnsbilde velge et design som er luftig og med en farge som er lys eller nøytral for å gi inntrykk av mer plass.
Dypere enn dybden; Hvorfor ikke legge litt dybde på veggene med et veggmaleri eller maling på den største ubrukte veggen. Enten maling det selv, eller få en venn å male det for deg. Dette vil bli billigere enn putting speil hvis de ikke passer i budsjettet. En annen stor alternativ er å henge et bilde på veggen som ville se ut som utsikten ut av et vindu, ett flott måte å skape en dyp illusjon.