Best Vitser Ever Told

En ironisk beskrivelse av en situasjon (kan være innbilt eller reell) gjennom skrevet tekst eller verbal kommunikasjon, for å være humoristisk kan bli betegnet som en spøk. Den skiller seg fra en prank eller spøk spilt på noen. Vitser spiller en viktig rolle i å gjøre vår dag-til-dag liv stress-fri og glad. Få av de beste vitsene gang fortalt er presentert i følgende artikkel.
Best Vitser Ever Told
Her er en liste over beste vitser gang fortalt i verden.
Et eldre par går til Burger King og dele sine frites og burger. En trucker sitter ved siden av dem tilbyr seg å betale for den gamle damen. Det er greit, sier den gamle mannen mannen. Vi alltid dele alt. På se at den gamle damen ikke har spist noe noe, trucker igjen gjør et tilbud. Den gamle mannen igjen forsikrer trucker til å holde deg rolig og fortsetter å spise. Til slutt spør trucker damen om hvorfor hun ikke spiser. Den gamle damen svar, jeg venter på tennene. Les mer om tannlege vitser.
En mann i samtale med sin venn sier at hans kone er på en 3-ukers diett. Vennen spør nysgjerrig, hvor mye har hun tapt? Mannen svarer: To uker.
En mann besøker hans kinesiske venn på sykehuset. Li kai yang qi Guan, sier den kinesiske venn. Den utøvende, ikke forstår ett ord og blir desperat om hva du skal gjøre. Li kai yang qi Guan! sier pasienten, som hans ansikt blir rødt. Etter noen uker mannen går på en business tur til Kina. Der han lærer betydningen av Li kai yang qi guan: Get off my oksygen tube.
Doctor: Visste du prøve å sove med vinduet åpent så per mine råd?; Pasient: Ja!; Doctor: Har problemet med astma blitt løst?; Pasient: Ingen lege, men alle mine gadgets har forsvunnet.
Et medlem av kongressen gikk nedover gatene i Washington sent på kvelden. Han var omgitt av ranere og bedt om å gi alle pengene. Kongressen medlem, er jeg en av medlemmene i kongressen. The ranere sier, Sorry sjef!.
Et tegn på Washingtons Route 8, med en illustrasjon av en politibil med blinkende lys, leser, hvis du drikke og kjøre, vi vil gi Chasers. - Joann Berntsen
Ifølge en nyhetsartikkel, hvis den globale oppvarmingen fortsetter, i 20 år den eneste sjansen vi får se en isbjørn er i en dyrehage. Så med andre ord, ingenting kommer til å endre. - Arthur Carlson
På travle tannlege kontoret der jeg jobber, var en pasient alltid for sent. En gang, da jeg ringte for å bekrefte en avtale, sa han, jeg vil være ca 15 minutter for sent. Det vil ikke være et problem, vil det? Nei, sa jeg ham. Vi vil ikke ha nok tid til å gi deg en bedøvelse. Han kom tidlig. - Terri Spaccarotelli
Moses gikk nedover gaten da han kom borti George W. Bush. Hei, sa Bush. Fint vær vi har, ikke sant? Moses tok en titt på presidenten, snudde, og løp i motsatt retning. Den neste dagen Moses gikk nedover den samme gaten og det var Bush. Igjen prøvde han å starte en samtale. Igjen Moses snudde og løp bort. Bush var lei av denne bisarre behandlingen, så neste gang Moses gikk bort fra ham, fulgte Bush. Da han fanget opp, spurte han Moses hva som var galt. Moses sa: Den siste gangen jeg snakket med en busk jeg tilbrakte 40 år i ørkenen. - Don Nguyen
En puddel og en collie går sammen når puddelen plutselig losser på sin venn. Mitt liv er et rot, sier han. Min Eieren er mener, løp kjæresten min unna med en schnauzer, og jeg er så nervøs som en katt. Hvorfor ikke gå og se en psykiater?, Foreslo collien. Jeg kan ikke, sier puddelen. Jeg er ikke tillatt på sofaen. - LBWeinstein
En mann går i en kirkegård når han hører den tredje symfoni spilt bakover. Når det er over, begynner den andre Symphony spille, også bakover, og deretter First. Hva skjer?, Spør han en kirkegård arbeidstaker. Det er Beethoven, sier arbeideren. Han er rotne. - Jeremy Hone
Hvert tiende år, er munkene i klosteret lov til å bryte sitt løfte om taushet å si to ord. Ti år går av og det er en munk første sjanse. Han tenker et sekund før han sier, Food dårlig. Ti år senere, sier han, Bed hard. Det er den store dagen, et tiår senere. Han gir hodet munken en lang blikk og sier, sluttet jeg. Jeg er ikke overrasket, sier lederen munken. Du har vært klaget helt siden du kom hit. - Alan Lynch
Best Vitser of All Time; Noen vitser er slik at deres effekt eller humor i dem forblir eviggrønne. Du vil finne mange slike gode vitser i denne delen.
Da NASA først begynte å sende opp astronauter, innså de at ballen penner ikke fungerte på grunn av null-gravitasjon. De utviklet en penn som skriver i null gravitasjon ved å bruke masse penger. Russerne gikk for en blyant i stedet.
Om en måned før han døde, dekket mitt bestemoren min bestefars tilbake med smult. Etter det, gikk han utfor svært raskt. - Comic Milton Jones
Dette duck går inn i en bar, og spør bartenderen, Har du noen druer? Bartenderen sier, er ikke vi bare selger øl her. Anda blader. Den neste dagen anda går tilbake inn i baren og spør bartenderen, Har du noen druer? Bartenderen sier, Nei jeg sa at vi bare selger øl, og hvis du spør meg igjen kommer jeg til å spikre din nebb til baren. Så duck blader. Den neste dagen anda går tilbake inn i baren, og spør bartenderen Har du noen negler? Bartenderen sier nei. Anda ber Har du noen druer? - Scott Pruitt
To venner som spilte golf på en fin morgen, så et likfølge forbi. En av venner som var i ferd med å treffe ballen, stoppet halvveis, tok av lokket og bøyde seg. Den andre venn var overveldet av å se dette og spurte ham, er du en snill og virkelig en gentleman. Jeg har aldri sett en så gjennomtenkt person. Vennen svarte: Ja, jeg var gift med henne i 35 år.
En hund sier til pasienten sin, har jeg fått en dårlig og verre nyheter for deg i dag. De bekymrede pasienten spør, Hva er den dårlige nyheten? Svaret kommer, du kan leve for en dag på det meste. Den redde Pasienten spør så, Hva kan være verre enn denne nyheten? Legen informerer, var jeg prøver å kontakte siden i går kveld.
En skilpadde gikk nedover en gate i New York og fikk plutselig fikk ranet av noen få snegler. En politiet kommer til å etterforske saken og ber skilpadden, Kan du vennligst forklare oss om hendelsen. Skilpadden ikke vite hva jeg skal si, svarer, vet jeg ikke husker hva som skjedde. Det var så rask og raske .-- Anonym
Les mer på:; Silly Vitser, Office Vitser, Lærer Vitser, Little Johnny Tull, det er svært viktig i dagens stressende liv å være blid og glad. Vitser og en liners er en fin måte å lade opp våre sinn og komme tilbake til arbeid. Håper at du likte vitser vervet i artikkelen. Det var et forsøk på å kompilere den beste vitser gang fortalt fra så mange kilder som mulig.