Wedding Taler

Chandler, for så lenge II lurte på om jeg noen gang ville finne min prins, min sjelevenn. Så tre år siden, på et annet bryllup snudde jeg til en venn for komfort. Og i stedet, fant jeg alt som jeg noen gang hadde vært på jakt etter hele mitt liv. Og now.here vi are.with vår fremtid før us.and jeg bare ønsker å tilbringe den med deg, min prins, min sjelefrende, min venn. ~ Monica Geller (fra TV-serien Friends)
Et bryllup er en perfekt tid til å uttrykke dine følelser med enkle ord som berører hjertet, er det på tide å feire bindingen om evig kjærlighet og vike for følelser. Et bryllup tale om det bruden, brudgommen, far / mor til bruden / brudgommen, beste mann eller brudepike, bryllup taler er all kjærlighet om, følelser, fest, takknemlighet og glede.
Å gi et bryllup tale kanskje ikke være en veldig enkel oppgave for alle. Hvis du ikke er sikker på om din improvisert muntlige ferdigheter, bedre du skrive ned ditt bryllup tale i god tid og kan være enda øver den et par ganger før bryllupet. Under forberedelsene til talen, tenk på alle de menneskene som kommer til å være på bryllupet, til den eksakte følelser som du vil formidle, og deretter sette den i ord. Om nødvendig, ta hjelp fra venner og familie. Oftest venner og familie hjelpe deg til å tenke på gode minner og forekomster som du kan sitere i bryllupet, og kan selvsagt hjelpe deg å avgjøre de å nevne, og de for å holde ut av bryllup tale.
I tilfelle som strekker ikke, kan du se noen bøker eller logge seg på Internett for å få noen råd om å skrive bryllup taler. Internett har et bredt utvalg av kilder som kan hjelpe deg med slike oppgaver. I tilfelle du ikke bruden eller brudgommen i bryllupet, og må forberede forlover tale, mor-of-the bruden tale eller andre slike taler, må du plukke ut hendelser som vil bli godt mottatt av bruden og groom. Uansett hvor mange morsomme hendelser om paret du har opp ermet, ikke dra ut de som vil fornærme paret. Prøv og unngå upassende anekdoter for eksempel de som gjør referanser til brudgommens ex-kjæreste, eller brudens ex-kjæreste og så videre.
I tilfelle er du i tap av ord samtidig uttrykke følelser, eller virker fast på hvordan du kan starte eller avslutte bryllup tale på en vakker måte, prøve å innlemme interessante bryllup dikt eller sitater i bryllupet ditt tale. I tilfelle du er klar over en bestemt poet eller en spesiell sang som paret er spesielt glad i, prøve å innlemme disse tekstene i bryllupet ditt tale. Helst plukke ut korte og enkle sitater i stedet for noe som er for ordrike og kompliserte.
Når det er tid for deg å gi din bryllup tale, må du gjøre deg selv hørbare og ber publikum til å ta merke av talen. Snakk tydelig og langsomt. Selv om du kan ha et lite kort til å huske dine poeng for bryllup tale, ser det heller sette på og tar bort de grunnleggende sjarmen av følelser. I stedet prøver å snakke mens du samtidig husker punktene i hodet ditt. Alltid holde bryllup taler spontane, enkle og uttrykksfulle. De beste bryllup taler er oppriktige seg, den unrehearsed flyt av ord som kommer rett fra hjertet. Ingen fancy sitater, uten klassisk poesi vers, bare enkle ord om kjærlighet overstrødd med ekte følelser, søte minner fra fortiden og vakre drømmer for fremtiden.Til lykkelig par!
Hvis du likte denne artikkelen, og ser etter mer informasjon relatert til bryllup, ta en titt på denne artikkelen om Wedding Etiquette