Tekstmeldinger til å si Jeg elsker deg

Tekstmeldinger er en av de mest populære form for kommunikasjon. Selv om SMS-språket kan være litt tungvint å forstå, kan man sikkert få taket på det innen kort tid! Vel, er SMS nå så populær, det har blitt enda en ny måte å formidle sin kjærlighet og hengivenhet! Selv, vil mange føle kjærlighet forslagene bør være mer romantisk og personlig, tekstmeldinger som har ulike innovative måter å si "Jeg elsker deg» er raskt fanger på. Her er noen kule tekstmeldinger du kan bruke når du ønsker å beile din elskede!
Tekstmeldinger til å si Jeg elsker deg:; Jeg elsker øynene dine, jeg elsker ditt smil, verdsette jeg dine veier, jeg elsker stilen din. Hva kan jeg si, du er one of a kind og 24 / 7 du er på mitt sinn!
Jeg elsker deg mer i dag enn jeg gjorde i går, men ikke så mye som jeg vil i morgen!
Hva er kjærlighet? De som ikke liker det kalle det ansvar. De som spiller med den kaller det et spill. De som ikke har det kaller det en drøm. De som forstår det kaller det skjebne. Og meg, kaller jeg det deg!
Jeg elsker deg, elsker du meg, i mitt hjerte vil du alltid være, her eller der, i nærheten eller langt min kjærlighet vil være hvor enn du er!
Jeg elsker u med hjertet mitt, kroppen min n sjel, denne kjærlighet til deg kan jeg ikke styre, er spillet ikke over sine nettopp begynt, vil jeg fortsette å spille, fordi jeg vet du er den ene.
Det var en gang, skjedde det noe med meg. Det var den søteste tingen som noen gang kunne, det var en fantasi, kommer en drøm i oppfyllelse. Det var den dagen jeg møtte deg!
Hvis kjærlighet kan unngås ved å lukke øynene våre, så jeg ville ikke blinke i det hele tatt, for jeg ønsker ikke å la en andre omgang som har falt ut av kjærlighet med deg.
Mobiltelefoner kan være irriterende noen ganger. Du har alltid å laste, lade nå og da. Meldinger blir forsinket. Men det er en ting jeg liker med det. Den kobler meg til deg!
Hvis jeg kan være alt jeg ville være din rive! Slik at jeg kunne bli født i øynene, live nedover kinnene og dø på leppene dine!
Jeg skrev ditt navn i sanden, men det fikk vasket bort, skrev jeg ditt navn på himmelen, men det fikk blåst vekk, så jeg skrev ditt navn i mitt hjerte hvor det vil bli!
Når det regner, ser du ikke solen, men den er der. Håper vi kan være sånn. Vi vil ikke alltid se hverandre, men vi vil alltid være der for hverandre!
Love - hele mitt liv jeg har lest om det, drømt om det, ventet på det, gråt for det, trengte det. Nå med dere, har jeg funnet det.
Min største belønning er å se deg smile, vet du er fornøyd, og føler at du er elsket. Jeg vet at livet er noen ganger grusom, men det er derfor jeg er her, å vise deg at livet kan være bra når noen bryr seg.
Jeg kan gå tom for meldinger til tekst du. Jeg kan gå tom for vitser også. Jeg kan også gå tom for strøm eller en pesos, men hjertet mitt vil ikke gå tom for plass for deg!
Du kan falle fra et fjell, kan du faller fra et tre, men den beste måten å falle, er å forelske meg.
Hvis en stor feit mann kommer sent på kvelden inn på rommet ditt og ønsker å pakke deg i vesken sin, trenger ikke bekymre deg, sa jeg Santa at jeg vil at du til jul!