Hvorfor Lie Menn til deres kjærester

For eventuelle forhold til å gå den rette veien, skal fundamentet alltid være basert på tillit. Tillit er noe som er bygget opp med tiden. Å være ærlig til hverandre er utrolig viktig i ethvert forhold. Selv om dette er noe hver enkelt er klar om, har jeg merket par lyve åpenlyst med hverandre! Jeg har ofte lurt på hvorfor lyver menn til sine kjærester? Kvinner har også vært å gi hard konkurranse til menn off sent! Problemet med menn gjenstår å be.well, vi kan ikke leve med dem eller leve uten dem. Lies skaper bare mer kaos i en allerede forstyrret forhold men litt hvite løgner kan til tider, lagre et forhold. Så, er menn naturlig løgnere eller er det en vane? Mine synspunkter er basert på hva jeg har sett og observert, og de ulike typer av løgnere jeg har møtt så langt!
Hvorfor menn Lie til sine kjærester?, Det kan være ulike grunner til at en fyr skulle velge å lyve for kjæresten sin. Dette bringer opp en virkelig søt hendelsen til mitt sinn. En av mine gode venner, Amanda, aldri visste hvordan å lage mat, og da hun møtte dette virkelig fantastisk fyr og begynte å gå fast med ham, bestemte hun seg for å piske opp et godt måltid for ham. Den andre dagen jeg kom til å støte på kjæresten hennes så jeg tilfeldig spurte ham om kvelden tilbrakte hos henne! Han fortalte meg at han var virkelig dypt inn i forholdet selv om han innrømmet at hun sikkert var en dårlig kokk! Jeg ble forferdet tenkte han kan ha datt sannheten til Amanda, men han beroliget meg og sa han løy og hadde fortalt henne at hun er en utmerket kokk! Vel, jeg tror denne mannen egentlig løy for en grunn og det var bare fordi han elsket henne i stor grad. Det etterlot meg med en fin følelse over.
Den andre dagen jeg kom over en annen situasjon om et par fra gruppen min! Jenta hadde slitt noe som så ut som det var gravd opp fra loftet, og når hun kurret forsiktig til kjæresten sin og sa, "Hvordan ser jeg ut honning?", Ble jeg forferdet da hennes kjæreste sa: "Like vakker som alltid! ' Jeg smilte da jeg tenkte om skjønnhet som virkelig ligger i øynene til betrakteren eller var den fyren virkelig lyve for å holde sin jente glad! Det er selvfølgelig mange grunner til at en mann ville ligge i dette tilfellet, det kan bare være å holde ut av problemer og bli mast på av kjæresten!
Så kom jeg tilbake til den gylne spørsmålet, hvorfor lyver menn til sine kjærester? Bortsett fra hvite løgner, menn også ligger trolig dersom de ender opp med å bli vanlig løgnere. For slike menn, forteller en løgn er ingen big deal, de ligger for moro og som en form for underholdning. For dem, forteller en løgn er bare en vane uten skadelige hensikter! Vel, i så fall ville det være vanskelig å få øye på en vanlig løgner selv tid vil avsløre sannheten! For eksempel, visste jeg denne personen som ofte lot til å være opptatt! Ingen av hans datoer planlagt på eksklusive restauranter noensinne har arbeidet ute, var det bare falske løfter sa, "jeg er opptatt" eller den vanlige, "jeg har en veldig viktig konferanse å delta '. I dette tilfellet grunnen kunne ha vært ekte, men det er ganger jeg følte løgner ble fortalt som et dekke opp for mangel på interesse. Uansett, grunnen, kan man aldri dekke opp ligger for lenge! Sannhet finner alltid en vei ut, og kommer til overflaten når en person minst forventer det!
Menn og kvinner ligger av ulike årsaker (kjent for dem!) Men hvis du ønsker å være i et langvarig forhold, så må du være virkelig ærlig mot deg selv først, og så med partneren din! Med kjærlighet og tillit som base, kan du da ha et sunt forhold du kan sikkert elske for alltid.