Cheer Up Quotes

Cheering opp sitater og utsagn er nødvendig av alle på en eller annen gang i livet. Det er mange øyeblikk i livet hvor man føler seg fortapt og lav, men noen humoristiske ord kan definitivt muntre en opp! Det følgende er en samling av muntre opp sitater, noen motiverende, inspirerende sitater mens andre er morsomme sitater, men alle har den samme effekten, et bredt smil i ansiktet! Les mer på kjente sitater.
Good Cheer Up Quotes
Bare tenk hvor glad du ville bli hvis du mistet alt du har akkurat nå, og så fikk det tilbake igjen. - Frances Rodman.
Svikt bør være vår lærer, ikke vår begravelsesagenten. Svikt er forsinkelse, ikke nederlag. Det er en midlertidig avstikker, ikke en blindvei. Failure er noe vi kan unngå bare ved å si ingenting, gjør ingenting, og blir ingenting. - Denis Waitley.
Svært lite er nødvendig å gjøre et lykkelig liv, det er alle i deg selv, på din måte å tenke. - Marcus Aureliu.
De sier at en person trenger bare tre ting å være virkelig lykkelig i denne verden: noen å elske, noe å gjøre, og noe å håpe på. -Tom Bodett.
Det gode liv, som jeg tenke det, er et lykkelig liv. Jeg mener ikke at hvis du er god du vil være lykkelig, jeg mener at hvis du er glad du vil bli bra. - Bertrand Russell.
Lykke er når det du tenker, hva du sier, og hva du gjør er i harmoni. - Mahatma Gandhi.
Suksess og fiasko. Vi tenker på dem som motsetninger, men de er egentlig ikke. Det er ledsagere. helten og sidekick. - Laurence skammelig.
Hvis du ønsker å leve et lykkelig liv, knytte det til et mål, ikke på mennesker eller ting. - Albert Einstein.
Prøver og feiler, men ikke klarer å prøve. - Anonym.
Lykken er meningen og hensikten med livet, hele målet og slutten av menneskelig eksistens. - Aristoteles.
Et lykkelig menneske er ikke en person i et bestemt sett av omstendigheter, men snarere en person med et bestemt sett av holdninger. - Hugh Downs.
Jeg nektet ikke testen, jeg bare funnet 100 måter å gjøre det galt. - Benjamin Franklin.
De fleste vil heller være sikker på at de er ulykkelige, enn å risikere å bli lykkelig. - Dr. Robert Anthony.
Den største barrieren for suksess er frykten for å mislykkes. - Sven Göran Eriksson.
Suksess er ikke nøkkelen til lykke. Lykken er nøkkelen til suksess. Hvis du elsker det du gjør, vil du bli vellykket. - Albert Schweitzer.
Når nederlaget kommer, akseptere det som et signal om at planene ikke er lyd, gjenoppbygge disse planene, og sette seil igjen mot din ettertraktede målet. - Napoleon Hill.
Wine er konstant bevis på at Gud elsker oss og elsker å se oss glade. - Benjamin Franklin.
Stol aldri på en mann som, når de står i et rom med te koselig, prøver ikke det på. - Billy Connolly.
Noen Flere Cheer Up Quotes
Folk i sin håndtering av saker ofte mislykkes når de er i ferd med å lykkes. Hvis man er så forsiktig på slutten som han var i begynnelsen, vil det ikke være noen feil. - Lao-Tzu.
Det er ingen hemmeligheter til suksess. Det er resultatet av forberedelser, hardt arbeid, og lære av feil. - Colin Powell.
Når vi er glade vi er alltid gode, men når vi er gode vi er ikke alltid fornøyd. - Oscar Wilde.
Alle slags datafeil er nå snu opp. Du vil bli overrasket over å vite hvor mange leger som hevder at de behandler gravide menn. - Isaac Asimov.
Det er ingen feil - bare opplevelser og reaksjoner på dem. - Tom Krause.
Suksess bygger karakter, avslører feil det. - Anonym.
Den viseste person er ikke den som har færrest feil, men den som blir feil til beste kontoen. - Richard R. Grant.
Suksess er evnen til å gå fra fiasko til fiasko uten å miste entusiasme. - Sir Winston Churchill.
Hvis du har gjort feil, selv alvorlige, er det alltid en sjanse for deg. Det vi kaller svikt er ikke den faller ned, men bor nede. - Mary Pickford.
Jeg har savnet mer enn 9000 skudd i min karriere. Jeg har mistet nesten 300 spill. Twenty-seks ganger jeg har vært klarert for å ta spillet vinnende skudd og bommet. Jeg har sviktet igjen og igjen og igjen i mitt liv. Og det er derfor jeg lykkes. - Michael Jordan.
Jeg er ikke redd for å dø. Jeg ønsker ikke å være der når det skjer. - Woody Allen.
Vår største ære er ikke i stadig mislykkes, men i økende hver gang vi mislykkes. - Confucius.
Jeg vet ikke nøkkelen til suksess, men nøkkelen til å mislykkes prøver å tilfredsstille alle. - Anonym.
Mist ikke motet av feil. Det kan være en positiv opplevelse. Feilen er, på en måte, motorveien til suksess, i så mye som hver oppdagelse av hva som er falskt leder oss til å søke oppriktig etter det som er sant, og hver ny opplevelse peker ut noen form for feil som vi skal etterpå omhyggelig unngå. - John Keats.
Gode ​​folk er gode fordi de har kommet til visdom gjennom svikt. - Anonym.
Hemmeligheten bak kreativitet er å vite hvordan å skjule dine kilder. - Albert Einstein.
Dette var noen av de populære muntre opp sitater. Så neste gang du eller din venn er følelsen lav, gjøre bruk av disse sitatene, og få følelsen god følelse!