Flirty Tekstmeldinger - Flirting SMS Collection

Flørting til noen er nesten som en kunst! Uansett hvor hardt noen mennesker prøver, de egentlig ikke kan flørte for mutter der som for noen er det veldig naturlig og kommer med letthet! For de er for kylling å flørte åpenlyst, flørtende tekstmeldinger er en flott måte å be noen ut på en date og få budskapet uten egentlig å bekymre deg for å bli fornærmet! Derfor har jeg en samling av noen flørtende tekstmeldinger du kan bruke for å imponere den rette. Dette flørte SMS samlingen vil sikkert inspirere deg til å skrive ditt eget poetiske vers!
Flørten SMS:; Gratulerer! Du har blitt kåret til den vakreste jenta i dette rommet. Og den store premien er en date med meg!
Kan jeg klikke bildet, slik at jeg kan vise Santa hva jeg trenger dette X'mas?
Jeg tror at Gud ovenfor skapt deg for meg å elske. Han plukket deg ut fra alle de andre fordi han visste at jeg ville elske deg best!
En som røyker, har en røykfylt hjerte,; En som drikker, har en alkoholiker hjerte ... ; Så kjære du må slutte å spise godteri ... , Som du allerede en kjæreste!
Lasting av Babe meter ..... , 5%, 17%, 26%, 57%, 99%, 100% fullført, Behandling av data .. ; Analyse komplett!, Du er en 100% nydelig babe!
Jeg skulle ønske jeg var en bamse, som lå på sengen, så hver gang du kost med den, kost meg i stedet!
Et eller annet sted, finner noen drømmer om smilet ditt og din tilstedeværelse i livet så verdt. Så når du er ensom, husk det er sant at noen, et sted, tenker på deg.
Jeg elsker øynene dine, jeg elsker ditt smil. Jeg setter pris på dine veier, jeg elsker stilen din. Hva kan jeg si? Du er one of a kind og 24 / 7, er du på mitt sinn!
Hvis jeg kunne omorganisere alfabetet, ville jeg sette U og jeg sammen!
Hadde sola kommer ut, eller har du bare smile til meg?
Er du lei? Fordi du har kjørt gjennom hodet mitt hele dagen.
Hei! Hva er galt med mobilen din? Jeg prøvde så mange ganger, men hver gang jeg kaller det står: Tegneren du prøver å nå er i ditt hjerte!
Unnskyld meg, gjøre u har en Band-Aid? Jeg flådd kneet da jeg falt for deg.
Du kan falle ned fra himmelen; Du kan falle fra et tre, men den beste måten å falle, er forelsket i meg!
Som dagene går, mine følelser komme sterkere,, å være i armene, kan jeg ikke vente lenger. ; Se meg inn i øynene og du vil se at det er sant,, Dag & natt mine tanker er med dere.
Drømmer om dere gjør min natt verdt. Tenker på deg gjør meg smile. Ha deg er det beste noensinne og kjærlig er hva jeg har tenkt å gjøre for alltid.
Alltid være lykkelig, alltid ha et smil, ikke fordi livet er fullt av grunner til å smile, men fordi smilet ditt er i seg selv en grunn til mange andre til å smile!
Hvis skjønnhet ble tid, ville du være evigheten!