Definisjon av Love: Hva er kjærlighet

Ordbøker forskjellige betydninger for dette ordet. Men når jeg tenker på dette ordet, maner meg opp bilder av alle slags nydelige ting som jeg alltid har forbundet med dette ordet. Blomster, sjokolade, middager med levende lys, hjerter, kosedyr, klær og parfyme, (jeg håper jeg ikke har forlatt alt ut!) disse er ord som er blitt synonymt med love.but, hva om følelser og følelser tilknyttet dette ordet!
Jeg husker oppveksten med stjerner i øynene og kjærlighetssanger ringing gjennom ørene mine. Sakte mine drømmer vokste større, og jeg begynte å venter på min Prins Charming å komme og ta meg med seg til et vakkert land hvor vi skulle være omringet av tjenere, gode klær, blomster og smykker. En dag jeg innså sannheten om kjærlighet ... at det var mye mer enn materielle bekvemmeligheter og gevinster.
Kjærlighet er Deling
Tro meg når jeg sier at dette er en av de viktigste ingrediensene for kjærlighet. Det er viktig å åpne seg hjerte og dele - smerte, glede, suksess og fiasko, det egentlig ingen rolle, så lenge hjertet er klart. Kjærlighet er å være ærlig og vite at den andre personen føler på samme måte også, er det deling og mister de hemninger og vite at personen på den andre siden vil aldri bli fordømmende.
Kjærlighet er Talking
Ja, er kjærlighet snakker. Det handler om å snakke, fortelle og dele. Etter en tid mennesker begrense sine samtaler for å diskutere regninger, barn og kjæledyr. Dette er en sikker indikator på ting går nedover bakke. Bring gnisten tilbake ved å starte en samtale.
Kjærlighet er Tilbringe tid sammen
Noen få minutter tilbrakte sammen hver dag beholder kjedsomhet borte. Jeg har nettopp gjort dette opp akkurat nå men det er fordi jeg føler det er ingenting som tiden investert i en relationship.believe meg, det lønner seg! Heavy arbeidsplaner tar opp mye tid og krefter, så det er viktig å få ting i perspektiv.
Kjærlighet er Trofasthet
Å elske vil si å være sant, å elske betingelsesløst midler til å gi av hele ditt hjerte til en, og bare ett. Kjærlighet er når du innser at hun / han er det beste som har hendt deg, og du vil verne denne personen og det øyeblikk tilbrakte med ham / henne til døden skiller dere ad.
Kjærlighet er å være venner
Kjærlighet er å være venner med hverandre. Nyter enkle gleder i livet som shopping, fanger en film eller ser på TV hjemme bortsett fra en rekke andre ting som venner vanligvis gjør!
Kjærlighet er Leter sammen i samme retning
Dette høres kanskje klisjéaktig, men det er true.love er å ha de samme mål og ta skritt i riktig retning for å gjøre dem til virkelighet.
Jeg vil gjerne avslutte med et av mine favoritt sitater.
Kjærlighet er blomsten av livet, og blomstrer uventet, og uten lov, og må plukkes der den finnes,, og nøt for kort time varigheten.; - DH Lawrence