Morsomme Party Quotes

Et parti er noe annet enn tid å komme sammen, slappe av og har det gøy mens de nyter god mat, drikke og musikk, men enda viktigere er det om å være med folk du elsker. Endless tid i dans, chatting og nyte god mat som tiden går er det jeg føler fester handler om. Det er ikke om hvilke eksklusive stedet du gikk til, eller som kjendis du traff på festen, fester handler om ren ren gøy med dine nære og kjære. Mens du tenker på festing, her er noen morsomme fest sitater som du kan nyte! (Du kan også bruke disse sitater for hjemmelaget fest bannere hvis du er vert for en fest!) ; Live For Today ...Plan For Tomorrow ...Party kveld!
; Partying er en slik søt sorg. ~ Robert Byrne
; Livet kan ikke være partiets vi håpet på, men mens vi er her vi skulle danse.
; Hvis jeg ble invitert til et middagsselskap med personene, ville jeg ikke opp. ~ Dr Seuss
; Hør ikke noe ondt, taler ikke for noe vondt - og du vil aldri bli invitert til en fest ~ Oscar Wilde
, Aldri være den første som ankommer en fest eller den siste til å dra hjem og aldri, aldri bli begge. ~ David Brown
, Hvis du går til en kostyme fest på at sjefen i huset, ville du ikke tror en god drakt ville være å kle seg ut som sjefen kone? Stol på meg, er det ikke. ~ Jack Handy
; Ingenting gjør deg mer tolerante av naboens bråkete fest enn å være der. ~ Franklin P Jones
; Det er alltid en viss mengde gradvis, sakte brennende ødeleggelse løpet av festing. ~ Gavin DeGraw
; På et middagsselskap en bør spise klokt, men ikke for godt, og snakker godt, men ikke for klokt. ~ William Somerset Maugham
; Jeg gjorde alle mine tunge festing før jeg snudde seksten. ~ Cameron Diaz
, Hvis du går til en fest, og du vil være den kjente på festen, gjør dette: Vent til ingen ser, så sparke en brennende logg ut av peisen på teppet. Deretter hoppe på toppen av det med kroppen din og skrike, Log o 'ild! Logg o 'ild! Jeg har aldri gjort dette, men jeg tror det vil fungere. ~ Jack Handy
, Du moon feil person på et kontor fest, og plutselig er du ikke profesjonelle lenger. ; Lese om lignende emner:; Bachelorette Party Invitasjoner, spill å spille på fester, Birthday Party Favoritt; School Party Ideas; Unike Party Favoritt