Contemporary Stue Møbler

Eileen har nylig flyttet inn i hennes 39nde etasje moderne leilighet that oversett ein innsjø. Hun hadde valgt stedet for den fantastiske utsikten. Problemet var, hennes gamle tradisjonelle stue møbler rett og slett ikke riktige. Den tunge, formelle stilen på møbler følte kvelende og hun lengtet etter den moderne følelse og rene linjene i moderne stue møbler hun hadde sett i interiør magasiner hun hadde kjøpt. Problemet var, jo mer hun riffled gjennom sidene, virket jo mer forvirrende valgene.
Hun bestemte seg for å SOS hennes interiørarkitekt venn, Karl.
Da Karl kom til å ha en titt, så han at rommet hadde noen virkelig flotte funksjoner han kunne jobbe med - et vakkert gulv laget av løvtre, store vinduer, og, selvfølgelig, at spektakulær utsikt. Han bestemte at hans mål var å gjøre Eileen er stua ikke bare et rom med utsikt, men ved omarbeiding gulvet planen, legge til farger, kontrast og, selvfølgelig, et snev av moderne klasse, kan rom bli omgjort til en oase i himmelen.
Så, hva tror du, Karl? spurte Eileen, både som slo inn i henne overstuffed sofaen med krus av kaffe.
Hun åpnet ett av innredningen magasiner og sa, jeg mener, selv om jeg vil ha et moderne utseende, jeg også vil ha et sted å slappe av i. Noen av at ting ser uber kult, men ikke for behagelig.
Ja, sikkert, jeg er med deg der, sa Karl. Men, det er massevis av moderne ting som både er elegant å se på, samt høyt på komfort faktor.
Han fortsatte med å forklare: Contemporary stue møbler, faktisk, er så spennende fordi det eksperimenter med nye materialer som formpresset finer, rørformede metaller, støpt aluminium, glassfiber-forsterket plast, bøyd og sveiset netting, og vinyl. Aksenten er på en monokromatisk fargevalg som er bevisst undervurdert - med dabs av farge lagt på uventede steder av rommet for å forbedre bagatellisert utseende. Komforten faktoren er bygget på i krumlinjet figurer samt integrerte modulære funksjoner som har allsidig bruk. Mye av materialene som brukes er lette, gjennomskinnelige, og estetisk fleksibel.
Designere som Florence Knoll Basset, Le Corbusier, Charles og Ray Eames, karakterisert essensen av moderne stue møbler, spesielt med stolene som de skapte. Den konseptuelle nøkkel av sitt mangfoldige arbeidet ble fashioning setet og ryggen skjemaer som ville støtte kroppen behagelig, som de oppnådd å bruke fleksible materialer eller overflater shaped tredimensjonalt som erstattet den konvensjonelle polstrede møbelstopping. The elegant pidestall tabeller, strømlinjeformet montre, abstrakte lyskilder, og modulære sofaer de designet har muligheten til å transformere en stue fra ensformig to classy. Bortsett fra nye materialer og fargevalg, moderne stue møbler handler om å endre organiseringen av boareal med innovative former. For eksempel, før andre verdenskrig kvadrater, har rektangler og sirkler blitt erstattet av oblongs, nyre figurer, ellipser, fakler, og S figurer.
Ja, det høres deilig - jeg vil gjerne noe sånt. Oblongs og S former lyden guddommelige. Eileen sa.
Karl smilte og åpne interiør magasinet, og sa: La oss begynne med underholdningssenteret. Hva med denne TV-stativ? Det fikk båser til høyttalerne med stativer å lagre DVDer og CD-plater. Ikke bare er den funksjonell, det fikk en futuristisk design med belysning innlemmet i den.
Hmm. ja, ser det bra. Jeg liker frostet glass på den. Eileen svarte.
Og har du lagt merke til, det fikk en fin innovativt ledningskontroll system, så du ikke vil ha jumbles av ledninger å skjule unna.
Å, ja - det er herlig. Det er vanskelig å skjule disse tingene, sikkert. Jeg elsker det rene kanter og vakre finish. Spesielt de to skuffene, som ser ut som om de er nesten flytende.
Så, hvorfor ikke vi ta oss til en møbelbutikken. Det vil være lettere å plukke sofaen. Jeg tenker på en rettlinjet, geometriske stilen å gå med på TV-stativet. Og vi kan plukke opp en kunstnerisk, veggmontert display hylle, for å utfylle de to.
Å ja. God idé. Akkurat det jeg tenkte. Jeg så en nydelig osmanske med en faux fur gepard dekke den andre dagen, sa hun, da de begge reiste seg.
Da de gikk ned heisen, sa Karl, Og vi skal se på noen fargerike - Jeg tenker solfylte gul eller rød tomat - høyryggede aksent stoler å fylle opp et par nakne flekker av rommet. Og, for stuebordet, jeg har en nydelig glass-toppet metallic montert ett i tankene. Og mens vi er i den, vil vi se på noen jazzy malerier også, å gå med stemningen - Hva mener du?
Det høres så spennende. Jeg kommer til å så elske å gjøre opp min stue med deg, Karl. Jeg vet det vil være elegant, vakkert, behagelig. og med litt vidd lagt til som en spesiell strek.