Uvanlig gave til en beste venn

Venner er engler som løfter føttene våre når våre egne vinger har problemer med å huske hvordan å fly.
Long interessante samtaler som ser ut til å gå av og på, dumme kamper, morsomme historier, hysteriske vitsene, delte hemmeligheter, samlet drømmer og masse kjærlighet og ett enkelt nivå av ypperste komfort er noen av de tingene som jeg forbinder med mine beste venner . Jeg ser hver bursdag eller en spesiell anledning som en mulighet til å la mine beste venn vet om hvor mye jeg bryr meg. Selv om mesteparten av folk pleier å besøke gavebutikker å finne den perfekte gave, foretrekker jeg å bruke noen kreativitet til å komme opp med en uvanlig gave ide til min beste venn. Her er noen av de ideene som er helt ute av esken, og vil overraske din venn sikkert:
Uvanlig Gave idé til et Best Friend 1 # Experience Gaver
En av mine beste venner er enkel gal om tog, og kan nesten tilbringe timer stirrer på togene på jernbanestasjonene. Til bursdagen sin etter lunsj vår, kjørte vi til nærmeste togstasjonen. Vi satt chatting på en av benkene en stund og hadde størst samtalen. Jeg så på ham smile etter hver toget gikk forbi, og jeg bare visste at han var veldig glad. Tar din venn ut på en morsom erfaring eller s kort tur eller til og med en lang ferie kan være den perfekte gave til din beste venn. Hva bedre gave til din venn enn en mulighet til å utforske en roman og spennende opplevelse, som kan være alt, starter fra en ekstremsport, et tur i varmluftsballong, et helikoptertur, et museum tur. Du kan ta din venn for en lang ferie til hans / hennes drøm destinasjon også.
Uvanlig Gave idé til et Best Friend 2 # Pampering Gaver
En herlig gave er en unik gave, som kan omfatte alt fra et overdådig måltid på en fancy restaurant, en tur til gullsmed eller en avslappende fotmassasje på et luksuriøst spa. En overbærende opplevelse hvor din venn kan bli skjemt bort er den perfekte måten å formidle hvor spesiell han / hun er for deg. En avslappende spa session fungerer best for arbeidsnarkomane som er i Dire behov for en pause. I ditt tilfelle venn er en sann foodie, så han / hun ville sikkert lyst til å unne deg en fancy gourmet glede på en flott restaurant.
Uvanlig gave til en Best Friend 3 # Uvanlig Eiendeler
Nå er denne kategorien er virkelig på 'uvanlige' side, og la meg advare deg om at din venn kanskje eller kanskje ikke liker disse uvanlige gaver. Det er gaven alternativer som lar deg gave folk en kvadrattomme land i alle statene i USA eller til og med et stykke land på månen for den saks skyld. Du kan også gi din venn en Hollywood stjerne ramme, som minner om det som Hollywood kjendiser blir presentert med. Det finnes også alternativer som tillater deg å gaven aksjer og andeler av vellykkede bedriftene i aksjemarkedet.
Uvanlig gaveide til en Best Friend 4 # Truly Special Gifts
I ditt tilfelle venn er et naturmenneske, hvor om gifting et vakkert tre for din venns hagen. Det er uendelig mange blomstrende planter som roser, liljer eller orkideer eller til og eksotiske bonsai planter som kan virkelig gjøre din gave en spesiell en. På den annen side, hvis din venn er glad i dyr, hva med en søt og uskyldig valp eller en kosete katt som din venn vil bare gå gaga over.
Uvanlig gave for en Beste Venn 5 # personlige gaver
En annen unik og uvanlig idé er å tilpasse noen gave til din venn. Ja, kan personlige gaver være alt fra vin-eller champagne oppkalt etter deg til en parfyme eller en stjerne oppkalt etter deg. Du kan velge mellom alt fra personlige T-skjorter, morgenkåper, caps, musikkspillere, kaffe krus, caps, smykker eller til og med bøker og CDer.