Hjem Bar Møbler

Det er merkelig at de spurte meg dette spørsmålet på intervjuet idag. Jeg ønsket å si at min datter var det beste gaven jeg hadde fått i livet mitt (det er sannheten), men jeg visste at det ville høres klisjéaktig fordi det er svaret at alle gir. Så i stedet jeg fortalte dem at det var hjemmet bar at min kone hadde begavet meg denne dagen!
Med skiftende trender og økning i sosialiseringen, er hjemmet baren få primærfaktor akkurat som andre møbler. Med hjemmet bar møbler er det mulig å underholde gjester hjemme, akkurat som du ville bli underholdt mens å gå ut på en natt i byen.
En rett hjem bar er vel en velsignelse, ikke bare er det brukt til å underholde gjestene, men det gir også et avslappende atmosfære for hele familien. Mens kjøpe hjem bar møbler er det viktig å gjør deg kjent med utviklingen i markedet, selvfølgelig etter å ha tatt hensyn til ditt budsjett og din stil innstillinger.
Listen er endeløs, og så er de stiler som er tilgjengelige i markedet. Du kan gå med bar i tre møbler som gir et tradisjonelt utseende og også en jevn, ren overflate av korn eller du kan prøve spanskrør baren og vidje bar. Du kan få virkelig kreativt med spanskrør or vidje bar og plassere den under et lysthus eller et lukket dekk-eller sunroom.
Fleste av enhetene på markedet kommer med bar avføring. Se etter et bar som har en vask med eller uten innlagt vann. En god hjemme bar bør også ha oppbevaringsrom for miksere, brennevin og bar verktøy som korketrekkere og Shakers. Pass også at en god arbeidsområdet er også gitt. Det er bar enheter med innebygd kjøleskap for å holde dem drikke kjølig, kan du sjekke dem ut også.
For en god del sjekk ut møblene alternativer tilgjengelig på nettet.
Happy Shopping!
Tips
Før du kjøper hjem bar møbler er det viktig å bestemme utseende og følelse. Å gjøre dette spørre deg selv disse spørsmålene:
Hvor mye tid vil du tilbringe i baren rommet? ; Vil du være med plass til noe annet enn underholdning? ; Vil du hjem bar å være midtpunktet av rommet?
, Sjekk ut de ulike alternativene er tilgjengelige i markedet og også legge merke til ting i restauranter / tavernaer deg hyppige. ; Du kan be venner og slektninger om de vet om butikker som lager god bar møbler til fornuftige priser. ; Mål plassen du har og tenker på konstruksjoner som letter optimal bruk av plassen. Gjøre grove skisser. , Mens kjøpe krakk og tabeller sikre at de er av passende høyde og behagelig også.