Sweet Love Sayings

Som populære sang av 1960-tallet "" Kjærlighet gjør the World Go "runde" så evocatively uttrykker, er kjærligheten virkelig en integrert styrke som eksisterer i menneskers liv. Ifølge middelalderens teologi, ble det ansett at kjærlighet var prinsipp faktoren som setter universet seg i bevegelse.
Kjærlighet er filt og uttrykkes i utallige nyanser, fra fornøyelige stunder og boblende giggles, til timer med separasjon tilbrakt i lengsel og til og med gråtkvalt tanker som kan overvinne oss, elsker sprayer alle sine farger i store himmelen av våre følelser. Her er noen søt kjærlighet utsagn - som spenner fra det høye til sentimentale, til og med noen festlige - som du kan dele med noen spesielle eller bare nyte av deg selv:
Jeg elsker deg - disse tre ordene har mitt liv i dem.; - Alexandra til Nicholas III
Soul møter sjel på elskers lepper. - Percy Bysshe Shelly
Jeg vil gjerne kjøre vekk, fra deg,; Men hvis du ikke kommer, og finne meg ..., Jeg ville dø.; - Shirley Bassey
Jeg har vært forundret over at menn kunne dø martyrer for religionen deres -, jeg har shudder'd på det., Jeg grøsser ikke mer., Jeg kunne være martyr'd om religion mitt, Love er min religion, og jeg kunne dø for dette., Jeg kunne dø for deg.; - John Keats
Hva ligger bak oss, og hva som ligger foran oss er små saker i forhold til det som ligger i oss. - Ralph Waldo Emerson
Jeg ville fly deg til månen og tilbake hvis du vil være. . . hvis du vil være min baby.; - Fra en sang av Savage Garden
Andre menn sier de har sett engler,, Men jeg har sett deg, og du er tilstrekkelig.; - G. Moore
Arbeid som om du ikke trenger pengene. Elsk som om du aldri har vært skadet. Dans som ingen ser. - Satchel Paige
Ved berøring av kjærlighet, blir alle en poet. - Plato
Kjærlighet er kompass av livet. - Peckeroy
Kjærlighet er svaret, men mens du venter på svaret, reiser sex noen ganske interessante spørsmål. - Woody Allen
En venn er en skatt.; Mer verdifullt enn gull,; For kjærlighet delt er uvurderlig, og aldri blir gammel.; - Ukjent kilde
Ser tilbake, har dette til angrer jeg, som altfor ofte når jeg elsket, det gjorde jeg ikke si det. - David Grayson
Det tar et minutt til å ha forelsket på noen, time å like en person og en dag å elske noen, men det tar et helt liv å glemme noen. - Ukjent kilde
Kjærlighet er å spille piano. Først må du lære å spille etter reglene, må du glemme regler og spille fra hjertet ditt. - Ukjent kilde
Live gjennom følelse, og du vil leve gjennom kjærlighet. For følelsen er sjelens språk, og følelsen er sannhet. - Matt Zotti
Du må gå forsiktig i begynnelsen av kjærlighet, den går over feltene i din elskers armer kun kan komme seinere når du er sikker på de vil ikke le hvis du snubler. - Jonathan Carroll, Outside the Dog Museum
Det er aldri nok Jeg elsker deg's. - Lenny Bruce
Vet du hva det betyr å komme hjem om kvelden til en mann som skal gi deg litt kjærlighet, litt kjærlighet, litt ømhet? Det betyr du er i feil hus, det er hva det betyr. - George Burns
Lykke kommer mer fra å elske så å bli elsket, og ofte når våre følelser virker såret er det bare vår forfengelighet blødning. Å elske, og å bli såret ofte, og å elske igjen - dette er den modige og lykkelig liv. - JE Buckrose
Kjærlighet må vise alle sine hele prakt, som en påfugl, før det kan bli verdsatt. - Ukjent kilde
Mange vann kan ikke slokke kjærligheten, og heller ikke kan elvene flom den bort. - Bibelen, Høysangen 08:07
Og alltid har det vært kjent at kjærlighet kjenner ikke sin egen dybde før timen for separasjon. - Kahlil Gibran
La ikke timene forbi i mørket. Kindle lampen av kjærlighet med ditt liv. - Rabindranath Tagore
Kjærlighet gjør ikke verden går "rundt. Kjærligheten er det som gjør turen verdt. - Franklin P. Jones