Love Songs for bryllup

Et bryllup er alltid en drøm for folk som er forelsket. Selv om vi ofte hører folk si at det knapt saker hvor er hvordan de får gifte seg, så lenge de er gifte seg med den perfekte mann / jente, når bryllupet dato er sluttbehandlet du kan se dem fretting over hver lille detalj av seremonien - den perfekte sted, den perfekte kjole, og ja selv den perfekte sangen skal spilles i bakgrunnen mens de går ned midtgangen.
Låten spilles på bryllupsdagen har å være spesielle, med den rette rytmen og den perfekte ord som fanger essensen av forholdet. De fleste av par som gifter seg vanligvis har sin "egen sang" som er som sin personlige favoritt, og har mange minner og følelser knyttet til den. Men hvis du er en av dem som fortsatt ikke har "sin sang", her er noen av de største kjærlighet sangene som vil være akkurat perfekt for bryllupet ditt dagen.
Jeg Kan ikke hjelpe forelsker seg i Du, Mange av de folk foretrekker klassiske kjærlighetssanger på bryllupet deres. Hvis du er ute etter en klassisk, så er dette kanskje den beste pick. This Elvis Presley sang gjenstår å være en tidløs hit og et virkelig romantisk sang med den magiske stemmen til kongen selv.
Vise menn sier rush kun idioter i; Men jeg kan ikke hjelpe forelsket i deg, Skal jeg bo, Ville det være en synd, hvis jeg ikke kan hjelpe falle forelsket i deg
Alt jeg gjør, gjør jeg det for deg, husk på den måten du følte da Kevin Costner reddet Mary Elizabeth Mastrantonio i Robin Hood-filmen? Hvis du er en die-hard Bryan Adams fan, og en romantisk til kjernen, er denne sangen du vil spille i bryllupet ditt når du løfte din udødelig kjærlighet til Robin Hood!
Se inn i øynene vil du se, hva du mener til meg; Søk hjertet ditt, søke sjel; Og når du finner meg der, vil du søker ikke mer; Ikke fortell meg det ikke er verdt å prøve for, du kan Ikke si at det ikke er verdt dyin 'for; Du vet det er sant, alt jeg gjør, gjør jeg det til deg
Endless Love, Ja sangen fra Brooke Shields movie-Endless love. En nydelig ballade sunget av Dianna Ross og Lionel Richie, kanskje den perfekte sangen som skal spilles på et bryllup som du lover din uendelige kjærlighet til hverandre. Ikke mange vet at sangen er ikke bare synges, men også skrevet av duoen.
Du vil være den eneste; forårsaker ingen kan nekte; Denne kjærligheten har jeg inne, og Ill gi alt til deg, min kjærlighet, min kjærlighet, min kjærlighet, min endeløse kjærlighet
Nothing's Gonna Change My Love For You; Selv opprinnelig innspilt av George Benison, denne sangen fikk populariteten med Glenn Medeiros 'rendition. Denne sangen har fått akkurat de rette ordene å ivareta din kjære på ditt engasjement og evig kjærlighet.
Ingenting's gonna endre min kjærlighet til deg, du burde vite nå hvor mye jeg elsker deg, En ting kan du være sikker på, jeg vil aldri be om mer enn kjærlighet din
I Wanna Grow Old med deg
Har du sett filmen Wedding Singer? Vel, hvis du foretrekker å tenke ut av boksen, så dette Adam Sandler sangen må være ditt valg for bryllupet dag. Det er en no frills sang og ja det er bare ett ord for å beskrive det - Cute!
Så la meg gjøre oppvasken på kjøkkenet vårt synke, Plasserer deg til sengs hvis du har hadde for mye å drikke, jeg kunne være den mannen som blir gammel med deg, jeg vil bli gammel med deg
Forever; Husk den vakre, svarte og hvite video med John Stamos i Full House hvor han synger denne sangen? Ja dette berømte Beach Boys sang er en virkelig fantastisk sang å spille på bryllupsdagen. Vakker lyrics, fantastisk harmoni og beroligende vokal, har dette Beach Boys-sangen har alt.
Hvis hvert ord jeg sa, kunne få deg til å le, jeg skulle snakke for alltid (sammen min kjærlighet), jeg spør himmelen akkurat det vi hadde; Den skinte alltid (sammen min kjærlighet); Hvis sangen jeg synger for deg; Kunne fylle ditt hjerte med glede, jeg skulle synge for alltid (sammen min elsker min min min min), Forever.
Unchained Melody, Ja, sporet fra Demi Moores film Ghost. Visjonen om Demi Moore og Patrick Swayze danset til dette melodiøse sporet er nok til å inspirere alle i kjærlighet. Denne rettferdige Brothers sporet kan være akkurat den ultimate valg for bryllupet ditt dagen.
Oh my love, min kjære, jeg har hungret etter berøringen; En lang ensom tid,, og tiden går så sakte, og tiden kan gjøre så mye,; Er du fortsatt mine?, Jeg trenger din kjærlighet,, trenger jeg din kjærlighet, Gud hastighet din kjærlighet til meg ...
Vel dette er bare noen forslag. Som for Kjøpet bryllup sanger, lytte til klassisk eller moderne kjærlighetssanger og plukke ut de du ønsker å bli spilt i bryllupet ditt. Hvis du synes oppgaven er for skremmende, kan det være en god idé å krølle opp med forloveden ditt med en varm kopp sjokolade på en nydelig kveld og høre på alle de vakre kjærlighetssanger sammen. Endless love ..